תיירות

הכירו את האפליקציה שתעזור לכם לתכנן מסלול בטיול בחו"ל

חברת טריפלן משיקה אפליקציה חדשה שתסייע לתייר הישראלי למצוא מסלולי טיול ב-150 יעדים ברחבי העולם - בהתאמה אישית. כך זה יעבוד
מערכת ice | 
אפליקציית טריפלן (צילום באדיבות טריפלן)
אף שרבים כיום השירותים שמציעים לנו התיירים דרכים נוחות ומהירות להזמנת טיסה ולינה בחו"ל, עד כה עדיין נדרשנו לתכנן בעצמנו את הטיול ביעד. כפי שרבים יודעים הדבר לא תמיד פשוט היות שאנו לא בהכרח לא מתמצאים ביעד או בשפתו. על זה עתיד להשתנות כעת עם השקת השירות החדש של חברת טריפלן (Triplan).
החברה משיקה השבוע אפליקציה חדשה שתסייע לתייר הישראלי לתכנן מסלולי טיול בהתאמה אישית. בעת החיפוש, אשר מתבסס על מספר ימי הטיול, מיקום המלון ועוד, המשתמש מקבל בשניות בספורות מסלולים ליעד הרלוונטי על גבי מפה אינטראקטיבית, עם המלצות לאטרקציות, אתרים, מסעדות ועוד. 
המערכת של החברה מבוססת על זיהוי תבניות, ביג דאטה, ניתוח התנהגותו של התייר וטכניקות של למידת מכונה. משמע, המשתמש מקבל עדכונים בזמן אמת על סביבתו ואף מצורפות תובנות המבוססות על הידע שנצבר בעזרת שיתוף פעולה עם מומחי תוכן מתחום התיירות.
עומר אגוזי, מנכ״ל שותף בטריפלן, סיפר: "אנחנו שמחים להציע לקהל הישראלי, הידוע בחיבתו לטיולים בחו״ל, כלי חינמי, פשוט ונוח, שיחסוך את תהליך תכנון הטיול המייגע. אחרי שנים בהם סייענו כמדריכי טיולים לאלפי מטיילים לחוות את היעדים בחו״ל בצורה הטובה ביותר, הרגשנו שיש לנו את הידע כיצד לבנות את המודל האולטימטיבי שיהווה פיתרון אידאלי לכל אחד ממשתמשי טריפלן".
אבי בשמת, מנכ"ל שותף בטריפלן, הוסיף: "הצרכן הישראלי תמיד ידע לאמץ טכנולוגיות חדשות המסייעות לו במגוון תחומים ולשימושים נרחבים. גם בתחום ה-Travel-Tech הצומח בקצב מהיר, מטרת העל שלנו היא להציע פתרונות טכנולוגיים וחווייתיים לנוחות המטיילים. טריפלן, כפלטפורמה טכנולוגית חכמה, תמשיך ללמוד את הצרכים המשתנים של המטיילים, ובשילוב כלל הכלים הטכנולוגיים החכמים שהטמענו, תוסיף תוכן והמלצות רלוונטיות, ותמיד תהיה מותאמת לזמן, למקום, ולטעם של המטיילים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה