תיירות

זו המדינה שמציעה קמפיין נושא פרסים לעידוד התיירות

קמפיין חדש נושא פרסים בשם BBMG מושק בימים אלה על ידי משרד התיירות של הפיליפינים. המטרה - עידוד התיירות למדינת האיים
מערכת ice | 
Secret Beach, El Nido (צילום DOT)
משרד התיירות של הפיליפינים השיק שלשום (שבת) בשגרירות הפיליפינים בתל אביב קמפיין חדש נושא פרסים בשם BBMG, במסגרתו פיליפינים המתגוררים בישראל יסייעו בקידום תנועת התיירות לארץ האיים ויהפכו לשגרירי תיירות בישראל. הקמפיין הושק לרגל תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM באקספו תל אביב בין ה-14 ל-15 בפברואר.
ההשקה התקיימה במעמד שגריר הפיליפינים בישראל, פדרו לילו, ובכירים ממשרד התיירות של הפיליפינים שהגיעו ממנילה ולונדון. כמו כן, השתתפו באירוע מנהיגים ומנהיגות של הקהילה הפיליפינית המתגוררת בארץ.

שרת התיירות של הפיליפינים, כריסטינה גרסיה פרסקו, הצהירה כי היעד של הפיליפינים לשנת 2023 הוא להגיע לכ-4.8 מיליון תיירים מרחבי העולם. בשנת 2022 ביקרו בפיליפינים 2.46 מיליון תיירים. במשרד התיירות הפיליפיני מנסים לשחזר את מספרי השיא שלפני מגפת הקורונה – מעל ל-8 מיליון תיירים בשנת 2019.
ומה עם התייר הישראלי? בשנת 2019 הגיעו לפיליפינים מספר שיא של 22,851 תיירים ישראליים וזאת לעומת 9,711 בשנת 2022. הצפי ל-2023 הוא להגדלה משמעותית במספר המטיילים מישראל וזאת בעקבות ירידה בקרנה של מחלת הקורונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה