תיירות

החרם על רוסיה מתהדק: זה הצעד החדש שתנקוט בריטניה

מזכיר ההגנה הבריטי אמר את הדברים בראיון ל-BBC. עם זאת הוא הוסיף כי "לא בטוח שאיסור גורף על כניסת אזרחים רוסים הוא הדרך הנכונה"
מערכת ice | 
בן וולאס, מזכיר ההגנה (צילום Richard Townshend מתוך עמוד הוויקיפדיה של וולאס)
מזכיר ההגנה של בריטניה, בן וולאס, אמר היום (רביעי) שהמדינה "יכולה להקשות יותר על תנאי הויזה עבור כניסת תיירים רוסים למדינה" במהלך ראיון לרשת BBC. עם זאת, הוא הביע הסתייגות מהחלת איסור גורף על כניסת אזרחים רוסים למדינה כתגובה למלחמה שמנהלת רוסיה באוקראינה כבר חצי שנה. 
וולאס הוא השר הראשון בממשלה הבריטית להתבטא בנוגע לאפשרות של שינוי כללי הוויזה בתגובה לתוקפנות הרוסית באוקראינה. "זה בתחום הסמכות של משרד הפנים", אמר בראיון, "אבל אני לא אוהב, ואני בטוח שאף אחד מהמאזינים לא אוהב, לצפות בנשות האוליגרכים הרוסים נופשות ביוון או בדרום צרפת בזמן שהמדינה שלהן מבצעת פשעי מלחמה באוקראינה. לדעתי זה פסול בהחלט". 
 
ההתבטאות של וולאס מגיעה לאחר שבימים האחרונים דווח על הניסיון של המדינות הבלטיות (ליטא, לטביה ואסטוניה) לשכנע את האיחוד האירופי שלא לנפק ויזות כלל לתיירים רוסים. היוזמה נתקלה בהתנגדות מצד המדינות החברות באיחוד. המדינות הבלטיות, החולקות גבול עם רוסיה, החליטו להפסיק לנפק ויזות לתיירים רוסים בשל המלחמה באוקראינה, אך מדינות אחרות החברות באיחוד מנפקות ויזה עבור אותם התיירים ואלה יכולים לנוע בחופשית לתחומן בשל מדיניות הגבולות הפתוחים באיחוד (אמנת שנגן). המדינות הבלטיות כן מקבלות לתחומן כמויות גדולות של פליטים, פעילי אופוזיציה ואזרחים רוסים הזקוקים לסיוע הומניטרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה