תיירות

לופטהנזה מסמנת את סוף משבר התעופה: "נקודת השפל חלפה"

כריסטינה פורסטר בכירה בחברת התעופה "לופטהנזה", בטוחה כי המשבר בענף התעופה בדרך לפתרון, כשלדבריה המצב ילך וישתפר לקראת אוקטובר "נקודת השפל חלפה"
מערכת ice | 
לופטהנזה (צילום iStock)

חברות תעופה ברחבי העולם התקשו להתמודד עם ההתאוששות המהירה של עולם התיירות, וזינוק בביקושים במהלך החגים והחופשות, בתקופה שאחרי סגרי מגיפת הקורונה. שדות תעופה רבים התמודדו עם תורים עצומים בשל מחסור בצוות, מה שגרם לביטולים ברגע האחרון, וגם כאן בישראל דווח על תורים לא נגמרים בנתב"ג שאף הביאו לפתיחת השירות החדש בצפון. אלה שכעת, יש מי שמצביעים על אופטימיות.  


"נקודת השפל חלפה. פעולות הטיסה מיוצבות ברובן", אמרה היום חברת הנהלת בחברת הטיסות "לופטהנזה", כריסטינה פורסטר בראיון לסוכנות הידיעות Funke Media. "למרות זאת, הקיץ הזה אנחנו מתמודדים עם רמת חופשת מחלה שלא קל להתעלם ממנה", הוסיפה וציינה שהמצב נותר מאתגר.

 
בהמשך הסבירה פורסטר כי רוב ביטולי הטיסות משפיעים על קווים פנימיים שבהם יש חלופות. עם זאת, לטענתה המצב ילך וישתפר משמעותית עם לוח הטיסות החורפי בסוף אוקטובר. לופטהנזה מסרה ביום חמישי כי היא צופה שהביקוש לטיסות קצרות טווח באירופה יניע את הצמיחה, כשתחזיותיה מצביעות על עלייה ברווח התפעולי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה