תיירות

איסתא מצאה דרך יצירתית במיוחד לשמר את עובדיה

איסתא תחלק אופציות לכ-350 מעובדי הקבוצה, המשתייכים גם לאיסתא נדל"ן ואמריקן אקספרס ביזנס טרוול: "מהלך מראשון מסוגו. יגדיל את היכולת שלנו לשימור עובדים, כשאנחנו מבינים את החשיבות של כוח אדם איכותי"
מערכת ice | 
טיסות למונטנגרו (צילום יחצ)
המחסור בכוח אדם בכלל ובעולם התיירות בפרט מוביל את החברות השונות לחפש דרכים יצירתיות לשמר את העובדים שלהן.  אחת החברות שמצאו דרך יצירתית במיוחד לשימור העובדים שלה היא איסתא, שתחלק אופציות לכ-350 מעובדי הקבוצה, המשתייכים גם לאיסתא נדל"ן ואמריקן אקספרס ביזנס טרוול.
נבו גל, המנכ"ל החדש של החברה מסביר: "עבור איסתא מדובר במהלך ראשון מסוגו. קיבלנו השראה ממהלכים שעשו חברות מסורתיות כמו ישראכרט או מיטב, בנוגע לשקיפות של המהלך ולמטרה שלו". העובדים שיקבלו אופציות כוללים את אלה שהוותק שלהם הוא לפחות חצי שנה, ומי שעבדו שנתיים לאורך ארבע השנים האחרונות.
גל המשיך: "ראשית, להודות לעובדי החברה שהיו אתנו, וליוו אותנו באחד המשברים הגדולים בתולדות הענף. שנית, המהלך יגדיל את היכולת שלנו לשימור עובדים, כשאנחנו מבינים את החשיבות של כוח אדם איכותי. ושלישית, נוכל להגדיל את גיוס טאלנטים מבחוץ, במטרה להתפתח, לצמוח ולממש את התוכניות שלנו".
באיסתא הסבירו את המהלך וטענו כי "במקרים רבים, אחזקת אופציות בחברה חזקה ומתפתחת שווה הרבה יותר מבונוס או העלאת שכר, ומייצרת לכולם אינטרס אחד משותף - הצלחת הקבוצה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה