תיירות

רמי לוי בורח מהטיסות ליעד האהוב: היריבה הגדולה בורחת

ארקיע מחזקת שליטתה בשוק הטיסות לאילת. ישראייר, לעומת זאת, ממשיכה במגמת צמצום פעילותה הפנים-ארצית לטובת התמקדות בטיסות בינלאומיות רווחיות יותר
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, shutterstock)
חברת ארקיע ממשיכה לבסס את מעמדה כמובילה בתנועת הנוסעים לאילת, למרות איומיה האחרונים לצמצם את פעילותה אם לא תקבל אישור להפעיל את כל טיסותיה מטרמינל 1 בנתב"ג כך על פי הפרסום של פספורטניוז
נתוני פברואר מראים כי ארקיע שולטת ב-66.5% משוק הטיסות לעיר הדרומית, עם 38,084 נוסעים - עלייה של 10.85% לעומת התקופה המקבילה אשתקד (34,355 נוסעים). החברה ביצעה 316 טיסות הלוך וחזור במהלך החודש, עם ממוצע מרשים של 120.5 נוסעים לטיסה.

ישראייר, לעומת זאת, ממשיכה במגמת צמצום פעילותה הפנים-ארצית לטובת התמקדות בטיסות בינלאומיות רווחיות יותר. החברה סיימה את פברואר עם נתח שוק של 26.45% בטיסות לאילת (15,149 נוסעים) - ירידה של 11.6% לעומת פברואר אשתקד (17,135 נוסעים). ישראייר הפעילה 108 טיסות הלוך וחזור לאילת, עם ממוצע של כ-140 נוסעים לטיסה.
אייר חיפה, המפעילה טיסות בקו חיפה-אילת, הטיסה 3,785 נוסעים בין שני היעדים. בסך הכל, החברה שירתה 3,929 נוסעים בטיסות פנים-ארציות בחודש שעבר, המהווים נתח שוק של 6.86%. החברה ביצעה 62 טיסות בקו חיפה-אילת, עם ממוצע של כ-63 נוסעים לטיסה ותפוסה של כ-88%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה