תיירות

טסים בקרוב לחו"ל? אלה שיטות העוקץ החדשות שאתם חייבים להכיר

לאחרונה החלו תופעות מרגיזות במיוחד של כייסים בחו"ל, בעיקר באירופה ודרום אמריקה, ששודדים תיירים בדרכים פשוטות אך מרגיזות במיוחד, כאשר המשטרה נותרת חסרת אונים. כך עובדות השיטות האכזריות של הגנבים
מערכת ice |  1
מחירי טיסות (צילום vecteezy)
טסים בקרוב לחו"ל? כדאי מאוד שתקראו את זה: אחת התופעות המרגיזות והמסוכנות ביותר לתיירים באירופה ובעולם כולו היא כמובן תופעת הכייסים. ישנן ערים בהם התופעה הזו חוצה גבולות, כך למשל בלונדון, שם שיטה חדשה ופשוטה למדי מאיימת על התיירים, ומתרחבת בקצב לכל רחבי היבשת.
ברשתות החברתיות רצים לאחרונה סרטונים מטרידים במיוחד מערי אירופה, שם כייסים למדו שיטת עוקץ חדשה ופרימיטיבית למדי, שמצליחה ובגדול, כאשר התיירים עומדים בפני סכנה והמשטרה נותרת חסרת אונים.
אז איך זה עובד? בצורה מאוד פשוטה: גנבים מגיעים על אופניים חשמליים, לפעמים כשהם רעולי פנים אך ברוב המקרים בפנים חשופות לגמרי, לאזורים עמוסי תיירים, ובין ההמון הם פשוט מושכים לתיירים את הפלאפון או את הארנק מהיד, נמלטים מהמקום בתוך שניות ספורות וקשה מאוד לתפוס אותם.
וזה לא הכל. באירופה וכמו כן גם בדרום אמריקה, ישנה שיטת עוקץ מעצבנת לא פחות. גנבים מטפסים על אוטובוסים של תיירים, שולפים מהם תיקים קטנים, ונמלטים במהירות מהמקום. השיטה הזו נקראת שיטת "הקנגרו", והיא הפכה נפוצה מאוד בעיקר בדרום אמריקה, שם שיטה נוספת וקצת יותר ישנה חזרה לאחרונה לכותרות.
מדובר בשיטה מרגיזה במיוחד, במסגרתה גנבים שופכים מים או צבע על תיירים מהרחוב כשהם מסתובבים עם תיקים ומזוודות, וברגע שאתם מורידים את התיק מישהו גונב להם אותו ונמלט מהמקום. אז בפעם הבאה שאתם מטיילים באירופה, בדרום אמריקה ואת האמת בכל מקום אחר - כדאי שתהיו ערניים לדברים שלכם ותשימו לב שלא שודדים אתכם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כייסים באות כ' ולא קייסים! (ל"ת)
    רחלי 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור