תיירות

עוקץ ביעד האהוב על הישראלים: זו השיטה ממנה אתם חייבים להיזהר

תיירים ישראלים רבים טסים לאחרונה לנפוש ביוון, כאשר אחד היעדים הפופולריים ביותר הוא האי רודוס. אלא שאם הגעתם לאי האהוב, כדאי לכם מאוד להיזהר מניסיון העוקץ הבא
מערכת ice |  1
האי רודוס (צילום shutterstock)
יוון היא ללא ספק אחד מהיעדים האהובים והפופולריים ביותר על ידי התייר הישראלי בעולם, בטח בזמן מלחמת "חרבות ברזל", אליה מגיעים ישראלים רבים לנפוש כשהם מרגישים ביטחון. כמעט בכל מקום מדברים איתך עברית, האווירה אינה עוינת, המחירים נוחים והישראלים יכולים לקחת להם רגע של שקט מהמלחמה בישראל ולנשום קצת אוויר.
אלא שהיום (חמישי) נודע כי יש מקומות בהם מנצלים את התיירים הישראלים ומבצעים עוקצים על חשבונם. ב-N12 פורסם כי ישנו בר באי רודוס, אחד היעדים הפופולריים בקרב הישראלים, בו מזמינים אתכם, מדברים איתכם עברית, תומכים בכם ודואגים להגיד שהם אוהבים את ישראל - ובפועל הם עוקצים אותכם בשיטה אכזרית מאוד.
אז איך זה עובד? ישראלים רבים שהגיעו לבר המדובר ברודוס מספרים שבתפריט מופיעים קוקטיילים במחירים מסוימים, אך כשהם מקבלים את החשבון הם נדהמים לגלות מחיר גבוה בהרבה ממה שהיה כתוב בתפריט המקורי, כשחלקם נאלצו לשלם 300 ואף 400 שקל עבור קוקטייל אחד.
אם אמרתם להם שמדובר בטעות, הרי שהמלצרים שולפים תפריט אחר לגמרי ממה שקיבלתם תחילה, בטענה שזה התפריט שהוגש לכם, ושם כותבים בפועל מחירים גבוהים בהרבה, ומתעקשים שתשלמו את הסכום הגבוה. עוד שיטה בה נתקלו ישראלים בבר המושמץ היא מלצרים שמופעים עם משקאות שלא הזמנתם, ומתעקשים שאתם אכן הזמנתם אותם - ומכניסים לכם את אותם משקאות לחשבון, שעולים באזור ה-250 עד 300 שקל.
למעשה, המקום משנה בכל תקופה מסוימת את שמו, כך שלא ניתן לחפש את שמו ולהשמיץ אותו. אז בפעם הבאה שאתם נוסעים לרודוס ונכנסים לבר, תיזהרו שלא עובדים עליכם, וקודם כל תצלמו את התפריט המקורי שקיבלתם עם המחירים שמצוינים בו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה שהיה לא יהיה
    יוסי 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם הערבים באירופא רעדו מות רק לשמע הסרנות של הניידות היום הם בעלי הבית כי אירופא נכבשה על ידי הערבים ללא יריה אחת והמחיר היהודים משלמים למה לא מחרים את תורקיה וארצות העוינות אותנו מצער שלנו אין כבוד עצמי
    סגור