תיירות

ענקית התעופה מבטלת טיסות לישראל עד ה-18.8: מכה לנוסעים מנתב"ג

ענקית התעופה הספרדית אייר אירופה, שרק לאחרונה הודיעה כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל לפחות עד ה-15.8, הודיעה כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לנתב"ג לפחות עד ה-18.8.2024. הטיסה שלכם אמורה הייתה לצאת בתאריכים המדוברים? זה מה שאתם יכולים לקבל מהחברה
מערכת ice |  3
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
המשבר הביטחוני המתמשך בישראל ממשיך להשפיע באופן דרמטי על תעשיית התעופה העולמית, כאשר חברות תעופה בינלאומיות רבות נאלצות להאריך את השעיית טיסותיהן לישראל וממנה. התפתחות זו מציבה אתגרים משמעותיים בפני הכלכלה הישראלית ומשפיעה על אלפי נוסעים מדי יום.
ענקית התעופה הספרדית אייר אירופה, שרק לאחרונה הודיעה כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל לפחות עד ה-15.8, הודיעה היום (רביעי) כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לנתב"ג לפחות עד ה-18.8.2024.
בהודעה הרשמית שיצאה מטעם החברה נכתב: "אנו מודעים למצב הרגיש המתחולל כיום בישראל ועוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות. עקב המצב הביטחוני הנוכחי בישראל, טיסות UX1301/1302, בוטלו עד יום ראשון, 18 באוגוסט כולל. הביטולים כבר טופלו במערכת שלנו, והאפשרויות הבאות זמינות לנוסעים המושפעים".
האפשרויות לנוסעים שהזמינו כרטיסי טיסה עם אייר אירופה בתאריכים המדוברים: "שינויים בתאריכים: ללא תשלום בתוך אותו קו טיסה עד 31 באוקטובר. שינוי מסלול: ללא תשלום בתוך אותו קו טיסה, בתשלום הפרש עלות אם יש, עד 31 באוקטובר. שובר: זמין לנסיעות עתידיות. החזר: החזר מלא עבור הטיסות שבוטלו. ללקוחות שחוזרים הביתה בלבד: מסלול מחדש באותו תא מ/אל אתונה ללא תשלום בטיסה המופעלת על ידי אייר אירופה".
"בנוסף, עבור נוסעים המתוכננים לנסוע בין 10 ל-31 באוגוסט, עדכנו את המדיניות שלנו כדי לספק גמישות רבה יותר עבור כרטיסים שהונפקו עד 31 ביולי: שינויים בתאריכים: ללא תשלום בתוך אותו קו טיסה עד 31 באוקטובר. שובר שאינו ניתן להחזר: זמין לנסיעות עתידיות. במקרה של ביטול טיסות המשך, הנוסעים יוכלו: הפעל מחדש את החיבורים באותו הקו בו רכשתם כרטיסים. אפשרות לבקש החזר עבור הטיסה שבוטלה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ענקית התעופה
    Ddanx 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייר אירופה לא לטוס איתם שיראו שאין נוסעים ישראלים יבינו את הטעות כמו חברות אחרות שעשו חשבון טוב הישראלים תיירים טובים והם ממלאים טיסות בעיקר לאירופה וארהב אלו היעדים של אייר אירופה אז שיפסידו את הנוסעים מישראל זה יתבטע בהכנסה כמה נוסעים יש להם מלבנון מירדן או מאירן? חברות תעופה עושות חשבון של כסף כמו וייז שהיו ראשונים לבטל טיסות במצבים כאלו למדו על בשרם שהטיסות לישראל תמיד מלאות ורוב הנוסעים ישראלים אז לבטל קו ריווחי זה טימטום דרך אגב גם ריינאיר עשתה אותו הדבר ושני החברות לא הפסיקו את הטיסות לישראלהחשש הוא בחינם וזה מה שהטרור הפלסטיני יוצר אבל יתגברו עליו...
    סגור
  • 1.
    שיבטלו. (ל"ת)
    פנינה 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שטויות אתה כותב
    מקס 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לדרוש שפה יהיה טוב ושקט ושכולם יוכלו לטוס אתה יורד על אייר אירופה? זו חברה נהדרת! מחירים סבירים.. גם אני במקומם לא הייתי טס לאיזור מלחמה. תדאג שהממשלה שלך תעשה טוב לאזרחים שלה!
    סגור