תיירות

אזהרה חמורה לישראלים בכמה יעדים אהובים: חשש מפני נקמה איראנית

בצה"ל קוראים לחיילים בסדיר ובמילואים ששוהים בגאורגיה ואזרבייג'ן, לצאת משם מייד ולחזור לארץ, ואוסר על חיילים לטוס לאותם יעדים פופולריים, זאת מחשש ממשי לנקמה איראנית
מערכת ice |  2
עלי ח'אמנאי (צילום shutterstock, ויקיפדיה/ khamenei.ir)
מחשש לנקמה איראנית וככל הנראה בעקבות התרעות, צה"ל הוציא אמש (ראשון) הודעת אזהרה חמורה במיוחד לחיילים בסדיר ובמילואים שנמצאים בגאורגיה ואזרבייג'ן, שני יעדים פופולריים מאוד בתקופת המלחמה, לצאת מהם באופן מיידי ולשוב לארץ, ולחיילים בסדיר ובמילואים שמתכננים לנסוע לשני היעדים הללו, לבטל את הטיסות.
ההודעה של צה"ל הגיעה בעקבות החשש מנקמה איראנית, אך גם מהקרבה של שני היעדים הללו לאיראן. למעשה, אזרבייג'ן, שנמצאת ביחסים מצוינים עם ישראל, גובלת באיראן ממערב. גאורגיה אמנם לא גובלת ישירות עם איראן, אך גובלת עם אזרבייג'ן ונמצאת לא רחוק מאיראן.
בצה"ל ובישראל נערכים למתקפה איראנית, עשויה לבוא בכל רגע, זאת בעקבות חיסולו של איסמעיל הנייה בשטח איראן, שם שהה בחסות משמרות המהפכה. בנוסף, צה"ל גם חיסל את פואד שוכר, הרמטכ"ל של חיזבאללה, מה שעוד יותר הגביר את המתיחות, וגם במקרה זה, חיזבאללה איים לנקום ובמדינה נערכים לכך.
בכל מקרה, בישראל עדיין לא יודעים בוודאות כיצד איראן תגיב, ונערכים לכל האפשרויות, כמו גם הכוונת פיגועים נגד אזרחים ישראלים ששוהים בחו"ל, ולפיכך כאמור אסרו על שהייה בשתי המדינות הללו. מאיומים שהגיעו מראשי משמרות המהפכה בשבוע שעבר עולה כי נשקלת האפשרות של פגיעה בישראלים מחוץ לגבולות ישראל וכי המתקפה המתוכננת תהיה גדולה יותר מזו שחווינו באפריל האחרון.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קשקוש בלבוש
    בני 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די לזרוע פחד !!
    סגור
  • 1.
    זה בדיוק הסיבה!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה מדינת ישראל צריכה לתת למוסד יכולת, שאירן צריכה להבין שאם פעילים זוטרים לא יעצרו את אירן,אז כל מטרה לגיטימית ומנהיגי אירן יודעים את זה!!!!!
    סגור