תיירות

חברות התעופה הגדולות מבטלות טיסות לישראל: מכה לטסים מנתב"ג

על רקע המתיחות הגבוהה מול חיזבאללה, חברות התעופה הבינלאומיות אוסטריאן איירליינס, לופטנהנזה וסוויס מבטלות את טיסותיהן לנתב"ג וממנו החל ממחר (שלישי, 30.7.2024) לפחות למשך יומיים עד תחילת אוגוסט. כמו כן, חברות תעופה רבות ביטלו את טיסותיהן לביירות ומדינות קוראות לאזרחיהן לצאת משם מיד
מערכת ice |  5
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחרי הטבח המחריד של חיזבאללה במג'דל שמס, במסגרתו רקטה שנפלה במגרש כדורגל הביאה לרצח של 12 ילדים תמימים שרק הגיעו לשחק כדורגל עם חבריהם ולעוד פציעתם של עשרות ילדים ונערים נוספים, המתיחות מול ארגון הטרור בלבנון מגיעה לשיאה.
בעקבות המוכנות למלחמה כוללת מול חיזבאללה בלבנון, חברות תעופה רבות בעולם החליטו לבטל את הטיסות שלהן לנמל התעופה בבירת לבנון, ביירות, ביניהן ניתן למצאו ענקיות תעופה כמו טורקיש איירליינס, סאן אקספרס, לופטהנזה, יורו ווינגס, סוויס ואפילו חברת התעופה הלבנונית MEA שביטלה חלק מטיסותיה.
היום (שני) חברות תעופה נוספות הודיעו כי הן מבטלות את הטיסות לא רק ללבנון, אלא גם לישראל. ביניהן כלל חברות התעופה הגרמניות, בהן לופטהנזה, החברה הלאומית של גרמניה. כמו כן, גם אוסטריאן איירליינס וסוויס איירליינס הודיעו כי החל ממחר (שלישי) הן מבטלות את הטיסות לישראל לפחות למשך יומיים. מדובר במכה קשה לנוסעים מנתב"ג, שכן מדובר בשיא תקופת התיירות של חודשי הקיץ
בהמשך, צפויות הודעות של חברות תעופה בינלאומיות נוספות על כל שהן מבטלות טיסות לישראל. על רקע המתיחות, מדינות רבות, בהן גם ארצות הברית, גרמניה וקנדה, הוציאו הודעת אזהרה חמורה לאזרחיהן ששוהים בלבנון לצאת מיד מהמדינה.
מקבוצת לופטהנזה נמסר: "בשל ההתפתחויות האחרונות במזרח התיכון, חברות התעופה לופטהנזה, סוויס ו-Eurowings מקבוצת לופטהנזה החליטו להשעות את טיסותיהן מ/אל ביירות עד 5 באוגוסט (כולל). הטיסות מ/אל תל אביב ימשיכו כסדרן. מסיבות תפעוליות בלבד, שתי טיסות לילה של לופטהנזה, אחת מפרנקפורט ואחת ממינכן, יבוטלו בתאריכים 29 ו-30 ביולי".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רונלי דיילת קרקע מתוסכלת
    מכה זה אני !! 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    .. .. .. ..
    סגור
  • 4.
    אפשר לטוס בכנף ציון-ביבי איירליינס
    חיים 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש שם מיטה זוגית מפנקת
    סגור
  • 3.
    תפסיקו לפרסם כותרות פאק
    חרטן 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצד אחד חברות גדולות מבטלות טיסות ארצה. מצד שני טיסות ממשיכות ארצה כסידרן. אתם לוקים בחוסר אמינות מוחלט.
    סגור
  • 2.
    ריקה בשם ביבי
    טרלול מכוון של חליפה 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי נטוס עם גנב ציון??
    סגור
  • 1.
    נפגיעה בגגל שמס
    יעקב אברהם 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכתוב צריך להיות רקטה נורתה למגרש הכדורגל במג'ל שמס ולא ררטה נפלה. רקטות אינן נופלות!!
    סגור