תיירות

בעקבות דגל חמאס? חברת התעופה הבינלאומית משנה מדיניות

גולש ברשת החברתית X התלונן על דיילים של דתלא שענדו סיכה עם סמל פלסטין. החברה הגיבה ואמרה כי היא רואה מקרה זה בחומרה רבה, אך מיהרה להתחרט ואמרה כי הפרסום הראשוני לא משקף את ערכיה. למרות זאת - הוציאה מדיניות חדשה, מעכשיו - רק צבעי ארצות הברית. ארגוני העובדים כועסים: "מונעים מאיתנו לבטא את עצמנו"
מערכת ice |  1
דלתא איירליינס (צילום ויקיפדיה)
משתמש ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) פרסם שתי תמונות בהן נראו דיילים בחברת התעופה דלתא כאשר הם עונדים על מדהים סיכה עם דגל פלסטין. הגולש התלונן ואמר: "מאז 2001 אנחנו חולצים את הנעליים שלנו בכל שדה תעופה בגלל מתקפת טרור על אדמת ארה"ב. עכשיו תדמיינו לעלות על טיסת דלתא ולראות עובדים עם תגיות של חמאס באוויר. מה תעשו?"
למרות שלא מדובר בדגל חמאס, אלא בדגל פלסטין, חברת התעופה מיהרה להגיב. בתשובה לציוץ השיב החשבון הרשמי של הרשת "גם אני הייתי מפחד, באופן אישי. העובדים שלנו משקפים את התרבות שלנו ואנחנו לא לוקחים את זה בקלות כשהם מפרים את מדיניות החברה שלנו". במהרה התגובה החלה לגרור ביקורת מצד גולשים פרו-פלסטינים. 
בין השאר צוין כי מדיניות החברה לא מונעת ענידת סיכות עם דגלים של מדינות שונות שאינן ארצות הברית. החברה הסירה את התגובה המקורית ואמרה כי היא לא משקפת את ערכי החברה. למרות זאת, בעקבות התקרית שצולמה בה נראו הדיילים עם הדגלים, החליטה חברת התעופה לשנות את המדיניות, והכריזה כי מעכשיו עובדים לא יורשו לענוד סיכות דגל מלבד דגל ארה"ב. 
דיילים וארגונים עובדים מתנגדים להחלטת החברה והוציאו עצומה הקוראת לדלתא לבטל את המדיניות החדשה. "אנחנו עונדים סיכות עם דגלים כחלק מהתפקיד שלנו בחיבור עולמי וחיבור בין תרבויות שונות", נאמר בסרטון שהופץ על ידי ארגון העובדים של הדיילים בארה"ב. "המדיניות הזאת מבטלת את האפשרות שלנו לבטא את עצמנו".  
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא נמאס לכם להעתיק תוכן מטמקא? יתבעו אותכם (ל"ת)
    לוק 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור