תיירות

רוצים לעבוד כטייסים? חברת התעופה הישראלית מחפשת אתכם

המיונים של ארקיע עומדים להסתיים עבור המועמדים ובמהלך החודש הבא כבר יפתח קורס ההסבה לתפקיד של קצין ראשון. עם תום המיונים, ייפתח הקורס שייארך בין שלושה לחמישה חודשים והתכנים שיילמדו בו הם גם לימודים עיוניים, מבחנים, כשלושה שבועות של סימולטור טיסה בחו"ל וצבירת ניסיון עם מדריכי הטיסה באוויר "על רטוב"
מערכת ice |  1
ארקיע (צילום ארקיע)
חולמים לשנות מקצוע? יש לכם אולי הכשרה כטייסים? ארקיע בצעד חשוב לאחר שהגדילה את צי המטוסים שלה בעוד מספר כלי טיס וכעת מגייסת טייסים וטייסות חדשים לשורותיה כדי לענות על הביקוש הרב, בטח עם תחילת הקיץ.
על פי פספורטניוז, המיונים של ארקיע עומדים להסתיים עבור המועמדים ובמהלך החודש הבא כבר יפתח קורס ההסבה לתפקיד של קצין ראשון. עם תום המיונים, ייפתח הקורס שייארך בין שלושה לחמישה חודשים והתכנים שיילמדו בו הם גם לימודים עיוניים, מבחנים, כשלושה שבועות של סימולטור טיסה בחו"ל וצבירת ניסיון עם מדריכי הטיסה באוויר "על רטוב".

בסוף תקופת ההכשרה שיעברו, אותם הטייסים שישלימו בהצלחה את כל המבחנים ויעמדו בכל הדרישות ובסטנדרטים המחמירים של ארקיע, על פי פספורטניוז יוסמכו כקצינים ראשונים במטוסי הצי של ארקיע.
ניר גרנות, סמנכ"ל מבצעים בארקיע: "כפי שעשינו בשנים קודמות, גם השנה אנו עומדים בפני גיוס של טייסים, זאת לאור הרחבת יעדי הטיסה וגידול במצבת המטוסים. ארקיע שמה את בטיחות הטיסה והנוסעים בראש סדר העדיפויות ותשקיע את כל הזמן הנדרש בקורס הנוכחי ובאלו הבאים אחריו."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יתקבלו רק דתיים או חרדים. (ל"ת)
    טו 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור