תיירות

חופשה מהגיהנום: מאות נוסעים בספינת תענוגות נדבקו בווירוס קטלני

דרמה ענקית באוניית הקרוז MV Ventura, לאחר ש-250 נוסעים נדבקו בווירוס קטלני והם נמצאים בבידוד
מערכת ice | 
ספינת תענוגות (צילום freepik)
בשנים האחרונות, על רקע מגפת הקורונה והמלחמות השונות שפוקדות את ישראל, חופשה היא כבר לא עניין שבשגרה עבור רובינו. אחד האירועים שזכורים ביותר לכולנו מחופשה בתקופת הקורונה היא כמובן ספינת התענוגות ביפן, עליה שהו מספר ישראלים, בה התגלו אנשים שנדבקו בקורונה וכלל אנשי הספינה היו בבידוד בים במשך מספר שבועות, באחד האירועים ההזויים שראינו.
כעת, אירע אירוע לא פחות משמעותי ודרמטי, אחרי שעל אוניית הקרוז  MV Ventura, של חברת הקרוזים P&O, מעל 250 נוסעים נדבקו בווירוס קטלני ומדבק מאוד שנקרא בנורו-וירוס (Norovirus), הגורם לשלשולים, הקאות וכאבי בטן נוראיים.
הקרוז יצא לשייט של 14 ימים מהנמל בסאות'המפטון, אנגליה, לאיים הקנריים. מספר ימים אחרי יציאתו לדרך, הווירוס המדבק התפרץ וגרם לכך ש-250 נופשים על הספינה נמצאים בבידוד כבר מספר ימים.
על פי חקירה ראשונית שנעשתה, הווירוס התפרץ בכלל בעקבות הידבקות של מספר נוסעים בהפלגה הקודמת של הספינה. הנוסעים שהגיעו להפלגה הנוכחית התבקשו להיזהר, אך זה ממש לא עזר. עוד נטען כי הווירוס מסתובב בעונה כבר כחודש וחצי, ועדיין לא עבר. באונייה ישנם 3,000 נוסעים, וכאמור פחות מ-10% מהם נ דבקו ונמצאים בבידוק, כשהמטרה כעת היא שנוסעים נוספים לא ידבקו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה