תיירות

אל על שוברת את המחירים בשוק: זה מה שיקרה מהיום

אל על ממליצה להזמין את חופשת החורף כבר עכשיו על מנת להבטיח מחירים אטרקטיביים. חברי מועדון הנוסע המתמיד יזכו ליחס המרה משופר במסגרתו 100 נקודות שוות 1$ הנחה
מערכת ice |  3
אל-על (צילום דוברות אל-על)
מאז 7 באוקטובר ענף התעופה חווה חוסר יציבות וביקוש מוגבר לצד היצע מוגבל. על מנת להבטיח חופשת התאווררות במחירים נוחים, אל על ממליצה ללקוחות להזמין טיסות מספר חודשים מראש, ולשריין את מקומם על הטיסות.
המזמינים מראש את חופשת החורף יבטיחו לעצמם מחירים אטרקטיביים לכל יעדי אל על, זאת לצד האפשרות להוסיף בכרטיסי Classic במחיר סמלי את מוצר "אל על PROTECT", שמאפשר את ביטול כרטיס הטיסה עד 24 שעות ממועד ההמראה וקבלת שובר זיכוי על הסכום המלא.
 
מהיום (שלישי), 7 במאי, ועד יום א', 12 במאי או עד גמר המלאי (המוקדם מבינהם), תציע החברה עשרות אלפי כרטיסי טיסה במחירים זולים למגוון יעדי אל על. בין היעדים המוצעים: אתונה החל מ-169$,  בוקרשט החל מ- 199$, טביליסי החל מ-199$, ברלין החל מ-239$, פראג החל מ-249$, וינה החל מ-250$, רומא החל מ- 259$, ברצלונה החל מ-279$, פריז החל מ-350$, לונדון (לוטון) החל מ-399$, ניו יורק החל מ-849$, בנגקוק החל מ-839$, טוקיו החל מ-899$ ועוד.
רשימת היעדים המלאה מופיעה באתר אל על (מצ"ב קישור). המחירים זמינים לכרטיסים מסוג Lite (למעט יעדי ארה"ב שזמינים ב-Classic) ותקפים להמראות בין 3 בנובמבר 2024 ועד 29 במרץ 2025. ניתן להזמין את הכרטיסים באתר אל על ואצל סוכני הנסיעות.
בנוסף, חברי מועדון הנוסע המתמיד ייהנו מהטבה מיוחדת שכוללת יחס המרה משופר: כל 100 נקודות יהיו שוות 1$ הנחה למימוש בטיסות אלה (למעט מיסי נמל, אותם לא ניתן לשלם בנקודות). ההטבה זמינה למימוש עד 12 במאי (כולל), ותינתן באופן אוטומטי בהזמנת כרטיס טיסה בנקודות.
שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "לאורך כל תקופת המלחמה חברת אל על מקפידה לשמר את הגשר האווירי מישראל ואליה, וממשיכה לטוס למגוון רחב של יעדים. חשוב לנו לייצר ללקוחותינו ודאות, לכן אנו מציעים את מוצר "אל על PROTECT" במחיר סמלי, שמאפשר להזמין טיסות   מוקדם בראש שקט עם אפשרות ביטול עד 24 שעות ממועד ההמראה. אנו קוראים ללקוחות להזמין כבר עכשיו את חופשת החורף שלהם, כך שיבטיחו לעצמם מחירים נוחים לעשרות יעדי אל על בעולם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    על החזירות והעושק של אל על ב7 באוקטובר
    לא נסלח 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולאורך כל התקופה בו הרגישה בלעדיות. מכרה כרטיסים במחירי משכנתא וניצלה בבוטות את המצב. אילצה ישראלים תקועים בעולם לשלם אלפים על כרטיס של פחות ממאה יורו. לא לאל על.
    סגור
  • 2.
    בושה
    סיגל 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש. שומרת על גשר אווירי כל תקופת המלחמה. קודם מבטלים לחלוטין את הטיסות לקהילה הענקית של הישראלים והיהודים בקנדה ועכשיו כשאייר קנדה ביטלו טיסות, מוכרים את הטיסות מניו יורק לתל אביב ב 5000 דולר. ממש גשר אווירי
    סגור
  • 1.
    עוד חברת פח (ל"ת)
    משה 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור