תיירות

סכנה ממשית באירוויזיון: רמת הטרור בשוודיה עולה ל-4

לאחר הודעת אזהרת המסע הישראלית, שוודיה מודיעה על כוננות שיא ומעדכנת את רמת הטרור בעיר מאלמו, זאת ברקע התארגנות המדינה בכוחות גדולים למניעת אירועי טרור
שירה יום טוב |  1
עדן גולן (צילום יוטיוב/ כאן 11, vecteezy)
שוודיה נמצאת בכוננות גבוהה והאבטחה מתוגברת בעיר השלישית בגודלה, מאלמו, לקראת תחרות האירוויזיון בשבוע הבא, כאשר כבר מחר (ראשון) מתחילים האירועים הרשמיים של אירוויזיון 2024 אחרי כמעט שבוע שהמשלחות כבר נמצאות במאלמו.
100,000 מבקרים נוספים צפויים לעיר במהלך שבוע החגיגות. בחדשות ה-BBC ציטטו את מפקדת משטרת מאלמו, פטרה סטנקולה, שאמרה כי המדינה כולה "ברמת טרור של ארבע מתוך חמש".
מאלמו מבצעת את אחד ממאמצי השיטור הגדולים ביותר של המדינה אי פעם, עם כוח אדם נוסף שגויס מרחבי שוודיה, כמו גם מדנמרק ונורבגיה השכנות. המשטרה השוודית חמושה בדרך כלל. והוא מצטט דו"ח משטרתי שוודית פנימי שתיאר את המדינה כ"מטרה מועדפת לקבוצות ג'יהאד אלימות", וציין סיכונים לתסיסה, התקפות סייבר והפרעות בשידור.
הפגנות גדולות מתוכננות מחוץ למקום, בהן ישתתפו מי שמעוניינים לפגוע בהשתתפות ישראל השנה. נזכיר כי מדינת ישראל הכריזה אזהרת מסע ברמת איום בינונית לעיר מאלמו עצמה סביב איומי הטרור כלפי אירועי האירוויזיון והמשלחת הישראלית.
 
שבדיה מארחת את אירוע המוזיקה החיה הגדול בעולם לאחר שאמנית לורין זכתה בשנה שעברה בליברפול, בריטניה. 1000 מוזיקאים שוודים חתמו על מכתב פתוח מוקדם יותר השנה הקורא לבטל את השתתפותה של ישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין צורך להתבזות זו שנת אבל ואפשר לותר
    מירב 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו באמת בושה שאנשים זרים צריכים להתנגד למה שמובן מאליו אחרי שיש כל כך הרבה משפחות שכולות בשנה של אסון לאומי אפשר להתחשב ולהודיע שנה אחת שאנחנו לא משתתפים עדן תוכל לשיר בשנה הבאה אחר כך לא קורה כלום ואולי העדר ישראל יעשה יותר אפקט מכל שיר שתבחרו קצת כבוד לאומי לא יזיק זה לא ראוי כל הקרקס הזה
    סגור