תרבות ופנאי

שבוע לגמר האירוויזיון: עדן גולן מאבדת מקום, מהפך בפסגה

גמר האירוויזיון מתקרב בצעדי ענק ובמאלמו כבר נערכות חזרות רשמיות על הבמה בארנה מאלמו. טבלאות ההימורים מגיבות בהתאם, ובאופן פחות מחמיא לנציגה הישראלית כאשר גם בפסגה נרשם שינוי מפתיע
שירה יום טוב |  8
אירוויזון 2024 (צילום אינסטגרם/ עדן גולן)
בעוד שבוע בדיוק ייערך גמר האירוויזיון לשנת 2014, תחרות הזמר הגדולה בעולם ובימים האחרונים עם הגעתן של המשלחות מהמדינות השונות למאלמו, וקיומן של החזרות החיות על הבמה הרשמית, טבלאות ההימורים מגיבות בהתאם ומשתנות מדי יום.
בגזרה הישראלית, עדן גולן מאבדת את המקום השביעי שהחזיקה בו בשבוע האחרון, יום לאחר החזרה השניה במאלמו לקראת הופעתה בחצי הגמר ביום חמישי הקרוב. מי שהעפילה על גבי ישראל היתה אירלנד שמאז תחילת החזרות הרשמיות זינקה בשני מקומות וכאמור החליפה את ישראל וממוקמת כעת שביעית בטבלת ההימורים.
גם בפסגה לא משעמם בימים אלה. אחרי חודש מאז הדיחה שוויץ את קרואטיה מהמקום הראשון בטבלה, האחרונה הובילה מהפך והתמקמה חזרה במקום הראשון בטבלת ההימורים בזמן ששוויץ הודחה למקום השני.
נזכיר כי מחר (ראשון), יתקיים טקס הפתיחה הרשמי של אירועי האירוויזיון במאלמו לקראת שני חצאי הגמר שיערכו השבוע וכמובן הגמר הגדול שייערך בשבת הבאה. נציגת ישראל עדן גולן יחד עם השיר "הוריקן" בביצועה, שובצה בחצי הגמר השני במקום ה-14 לסדר ההופעה.
 
לאור זאת, החזרה שקיימה אתמול, היתה האחרונה לפני החזרה הגנרלית של חצי הגמר השני, שתערך ביום רביעי הקרוב בשעות הערב. ביום חמישי בשעה 22:00 שעון ישראל, יתקיים חצי הגמר השני בהשתתפותה של גולן.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אל תעני לשום שאלה פוליטית או התנהגות בזויה (ל"ת)
    קיפי 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    בלי לקרוא
    יוספוס 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישר לתגובות. מעניין את התחת שלי, אירוויזיון, ולא מהיום!!
    סגור
  • 6.
    בשבילי עדן גולן מנצחת!
    צפונית 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אלופה עדן וכל העוסקים במלאכה, תקופה לא פשוטה בלשון המעטה ושלחו זמרת מדהימה (קריירה בין לאומית, ללא ספק!) שיר נוגע מרגש, הרקדנים נפלאים, כל הכבוד!!!! אתם מייצגים את ישראל בכבוד בתקופה הזאת, בשבילי ניצחתם/ניצחנו!!!!!!!
    סגור
  • 5.
    היתה מנצחת אם לא הכל מכור ופוליטי
    אילי 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אני לא חסידת ארויזיון אפילו ההפך!!! אבל בתור מוסיקאית השיר שלעדן הכי יפה בכמה רמות חד משמעית!!!! אמהמה... תחרות פוליטית וחבל שכך!!!
    סגור
  • 4.
    הוריקן
    חן 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכנסת העיגול עם הרקדנים מורידה מאפקט הדרמטיות של ביצוע השיר והופך את השיר לשיר ארווזיון סטנדרטי, יש סיכוי גדול שלא נהיה בעשיריה הראשונה היה צריך לשמור על נאמנות כמה שאפשר לקליפ הרשמי, הוא העביר נכון את האוירה והיה מצוין
    סגור
  • 3.
    לישראל שיר מצויין!! (ל"ת)
    איה 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    עדן, בהצלחה
    ע 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תעשי את המקסימום שלך. את מעולה והשיר מעול .
    סגור
  • 1.
    עדן גולן
    מוטי 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מקום ראשון
    סגור