תיירות

חופשה ב-24 שקל ללילה? זה המלון ששבר את החוקים

בסרטון שהפך לוויראלי, כוכב טיקטוק ספרדי חשף את המלון הזול ביותר בקהיר - מוקד תיירותי מרכזי שאמור להציע חוויות מפנקות, אבל גילה שממש לא ככה המציאות, אבל במחיר של 6 אירו, מה אפשר לבקש עוד?
מערכת ice | 
חופשה (צילום freepik)
בעידן שבו משפיעני רשת וכוכבים לרגע רק חולמים על חופשות פאר במלונות יוקרתיים, כוכב הטיקטוק שנקרא בקיצור ibairider הספרדי הלך נגד הזרם והחליט לנסות לעשות דווקא את ההפך, פחות פאר וזוהר והרבה יותר חסכון במחיר.
בסרטון שהפך לוויראלי, הוא חשף את המלון הזול ביותר בקהיר - מוקד תיירותי מרכזי שאמור להציע חוויות מפנקות, אבל גילה שממש לא ככה המציאות, אבל במחיר של 6 אירו מה אפשר לבקש עוד?
 
ברגע שנכנס לרחוב הצדדי, הוא כבר הבין שזו לא תהיה חופשה רגילה. האורווה הסמוכה ריחפה באוויר ערפילי זבל. המבנה המרופט שלפניו היה מוקף בלכלוך מוחלט - דלתות שבורות, מצעים מלוכלכים, ושירותים מחרידים חסרי נייר טואלט. האבק הרב הפך את החלל למעין אתר ארכאולוגי מזוהם.
 
@ibairider Duermo en el peor hotel de Egipto #egipto #elcairo ♬ sonido original - Ibai Rider
אך אז, כשעלה לגג, נשמתו כמעט נלקחה ממנו. המראה הנשקף מהמלון הדל הזה היה מרהיב - קהיר השוקקת בכל הדרה, והפירמידות העתיקות מגששות את האופק. "המקום הכי סוריאליסטי אי פעם," סיכם בהשתאות. והמחיר ללילה לחופשה הזו? פחות מ-6 אירו. זולה משלא תאמינו, אבל החוויה? בלתי נשכחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה