תיירות

רמי לוי וישראייר עוזבים את טרמינל 3? דרמה בנתב"ג

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, הסביר במכתב לאמנון כהן מ׳מ מנכ"ל רשות שדות התעופה: "לפני מספר שנים פנינו בפניה דומה ואני בתחושה כי עתה מדובר בצו השעה.  אנו מבקשים  בכל לשון של בקשה להעתיק את כל פעילות חברת ישראייר לטרמינל 1"
מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום יחצ, פייסבוק/ישראייר)
על פי פרסום ראשון של 'פספורטיניוז', חברת התעופה שבבעלות איש העסקים רמי לוי, ישראייר רוצה להעביר את כל הפעילות של החברה בנתב"ג לטרמינל 1 ולא לפעול בכלל מטרמינל 3 יותר, בשל העלויות הגבוהות.
אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, הסביר במכתב לאמנון כהן מ׳מ מנכ"ל רשות שדות התעופה: "לפני מספר שנים פנינו בפניה דומה ואני בתחושה כי עתה מדובר בצו השעה.  אנו מבקשים  בכל לשון של בקשה להעתיק את כל פעילות חברת ישראייר לטרמינל 1".
 
סירקיס גם הסביר במכתב: "ריכוז הפעילות באותו הטרמינל יסייע לנו להגביר התדיריות  לאילת. יאפשר לנו לשפר באון משמעותי את הדיוק המבצעי- שנפגע בשל פיצול הפעילות בין הטרמינלים והמחסור בעובדים בלאופר, יאפשר לנו להגדיל את כמות הטיסות".
לסיום הסביר: ״הקריטריונים לפעילות בטרמינל 1 נקבעו לפני שנים רבות והם לא מיצגים  פעילות של חברות לואו קוסט. זאת ועוד, ישראייר הייתה החברה היחידה שפעלה לאורך משבר הקורונה והמלחמה. אנו זקוקים לריכוז הפעילות, במטרה להגביר את רמת היעילות התפעולית. לאחרונה השקענו במערכת אלתאה מבית אמדאוס, המאפשרת לנו לבצע צ'ק אין מאוחד לפנים ארצי ולבינלאומי. ריכוז הפעילות בטרמינל אחד, יביא בסופו של דבר לעליה משמעותית הנכנסות של רש"ת מחברת ישראייר, החברה השנייה בגודלה בנתב"ג".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישראייר - מתי מחיפה? (ל"ת)
    לא פלא 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור