תיירות

רמי לוי בבשורה קשה לנוסעי ישראייר: היעד הזה מבוטל

ישראייר החליטה לבטל את כל הטיסות שלה לדובאי וממנה לישראל בחודש מאי ועד חודש אוקטובר 2024. הסיבה לכך היא שהביקושים נמוכים מאוד ולא כדאיים לחברת התעופה, בטח בשל מזג האוויר החם מאוד במדינה
מערכת ice | 
רמי לוי והנפקת ישראייר (צילום מרסלו, Magma Images, shutterstock)
רגע לפני שחברת התעופה שבבעלותו של איש העסקים רמי לוי, ישראייר, מעדכנת את מדיניות הכבודה שלה בטיסות הבינלאומיות שהיא מבצעת, והשינוי יחול על הזמנות שיבוצעו החל מה-1 באפריל, כעת מגיעה עוד בשורה לא נעימה לטסים.
על פי שמעון יעיש, כתב התעופה של ישראל היום, ישראייר החליטה לבטל את כל הטיסה שלה לדובאי וממנה לישראל בחודש מאי ועד חודש אוקטובר 2024, עסיבה לכך היא שהביקושים נמוכים מאוד ולא כדאיים לחברת התעופה, בטח בשל מזג האוויר החם מאוד במדינה.
במקביל, שרת התחבורה מירי רגב בראיון לקול הים האדום על הפרסומים כי חברות תעופה, בהן ישראייר ממעיטות בטיסות לאילת: ״אם חברות התעופה הישראליות לא יגבירו את תדירות הטיסות לאילת ולא יתאימו את התעריפים של הטיסות לאילת, אפעל להכניס חברות לואו קוסט שיטוסו מאילת לבן גוריון״ :
 
רמי לוי הרוויח מנטישת חברות התעופה הבינלאומיות. על פי הדו"ח המסכם את הפעילות התעופתית בנמל התעופה הבינלאומי בן-גוריון לחודש פברואר 2024. במהלך החודש עברו בנתב"ג בסה"כ 748,161 נוסעים ב-5,720 תנועות מטוסים בטיסות בינלאומיות ופנים ארציות, אבל ישראייר שלו השיגה נתח נכבד ביותר מכך.
תנועת הנוסעים הבינלאומית החודש עמדה על 696,700 נוסעים ומגלמת ירידה של 54.69% לעומת פברואר 2023. תנועת המטוסים הבינלאומית החודש עמדה על 5,224 תנועות ומגלמת ירידה של 50.23% בהשוואה לפברואר 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה