מדדים ומחקרים

רמי לוי, קרפור או שופרסל: זו הרשת שזינקה ב-5% במחירים

רשת חצי חינם היא היחידה שבה השינוי במחיר בזמן המלחמה היה 0% וזה נתון שראוי לציון לחיוב, בעוד שהרשת שהעלתה את הסל שלה בצורה החדה ביותר עם 5% יותר היא קרפור סיטי שבמקום הראשון המפוקפק. ברמי לוי המחיר עלה ב-2%
מערכת ice |  3
הרשת הזולה בישראל (צילום אילוסטרציה AI)
בדיקה מיוחדת של תכנית ה'צינור' ברשת 13 בהגשת גיא לרר, בדקה עד כמה העלו הרשתות את המחירים בזמן המלחמה. מי לא העלתה אפילו בשקל את המחיר של הסל ומי ייקרה את המוצרים ב-5% תוך חמישה חודשים בלבד.
על פי הבדיקה, רשת חצי חינם היא היחידה שבה השינוי במחיר בזמן המלחמה היה 0% וזה נתון שראוי לציון לחיוב, בעוד שהרשת שהעלתה את הסל שלה בצורה החדה ביותר עם 5% יותר היא קרפור סיטי שבמקום הראשון המפוקפק.
 
במקום השני מבחינת העלייה במחירים נמצאת יינות ביתן עם 4%, כאשר במחסני השוק המחירים התייקרו ב-3% בסך הכל, בדומה ליוחננוף שגם כן עלתה בשיעור דומה לשל מחסני השוק, כדי להבין זה אומר שסל שעלה 1,000 שקלים התייקר ב-30 שקלים.
 
בהמשך הטבלה, רמי לוי עלה ב-2% בלבד ולכן הוא בחלק התחתון של הטבלה, שופרסל עלתה גם כן בשיעור דומה של 2%, זאת על רקע הכניסה של האחים אמיר לשליטה ברשת. ויקטורי עלתה ב-1% בלבד בזמן המלחמה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה אתם בודקים?
    גבי 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם בודקים בכמה העלו או מנ מחיר סל הקניות
    סגור
  • 2.
    משרד בריאות גורם להכל
    אני 03/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככל שיהיו ריקולים המדפים יהיו ריקים ויוקר המחיה יעלה ילך ויתעצם
    סגור
  • 1.
    קרפור אלקטרה
    דב 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסך עשן מסתיר מהציבור את העובדה שקרפור , יינות ביתן ומגה בעיר כולן בבעלות אלקטרה כלומר אין מצב של תחרות ביניהן. מחירי רצח כמו בשופרסל .
    סגור