תיירות

אנטישמיות בשחקים: "תוריד את הראש למטה, אל תיגע באף אחד"

טיסה 2506 של אמריקן איירליינס, שיצאה מטמפה לפילדלפיה בארצות הברית, התעכבה לאחר שנוסע הפך לאלים מילולית ופיזית. המצב הסלים לאחר שהנסע הפך תוקפני במיוחד והשתמש גם במילת הגנאי "קייק". חברת התעופה התנצלה על אי הנוחות שנגרמה לנוסעים ושיבחה את הצוות על גילוי המקצועיות
מערכת ice | 
טיסה (צילום shutterstock)
הטיסה יצאה משליטה: טיסה 2506 של אמריקן איירליינס, שיצאה מטמפה לפילדלפיה בארצות הברית, התעכבה לאחר שנוסע הפך לאלים מילולית ופיזית. אתרי תעופה בארה"ב מדווחים כי האירוע החל בוויכוח בין הנוסע לדייל. הנוסע הפנה אל הדייל תלונה מלאת שנאה והשמצות והביע תסכול כללי מצוות חברת התעופה.
לטענת נוסעים, המצב הסלים כאשר הנוסע הפך תוקפני, והאשימו אותו בפגיעה בצוות ושימוש בשפה מעליבה, שכללה הערות אנטישמיות, ביניהן המילה "קייק" (kike - כינוי גנאי ליהודי בארה"ב) והאשמת אנשים לבנים בבעיותיו. הסערה נמשכה לאחר שהאיש מצא לעצמו מטרה חדשה, הפעם מדובר בנוסע גדול ממדים שטען שהוא שוטר.
 
על פי הדיווח בוואלה, דין ודברים החלה בין השניים. עד מהרה הם נעמדו פנים מול פנים, ואז השוטר תפס את הנוסע בנעילת ראש וכופף אותה כשהוא אומר לו: "תוריד את הראש למטה ואל תיגע באף אחד. תסתובב ותתחיל ללכת", כשהוא מוביל אותו במעבר המטוס לכיוון דלת היציאה.
התקרית מדגישה את הדאגה מהתגברות התנהגות אלימה של נוסעים במטוסים בשנים האחרונות. לחברות התעופה יש מדיניות קפדנית בנוגע להתנהלות נוסעים, והפרה של הכללים עלולה לגרום להרחקה מהטיסה ולהשלכות משפטיות. אמריקן איירליינס התנצלה על אי הנוחות שנגרמה לנוסעים ושיבחה את הצוות שלהם על המקצועיות בטיפול במצב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה