TOP 5

בני גנץ: מה שלא ידעתם על יו"ר המחנה הממלכתי

בני גנץ, יו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון לשעבר, חגג לאחרונה את יום הולדתו ה-64. אך כמה באמת אתם מכירים את האיש שעומד מאחורי החיוכים התמידיים וההחלטות הגדולות?הכנו רשימה של חמש עובדות מעניינות על בני גנץ, שישאירו אתכם פעורי פה

מערכת ice |  3
בני גנץ (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
בני גנץ, יו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון לשעבר, הוא דמות מרכזית בישראל ובממשלה. לאחרונה הודיע כי הוא עוזב את הממשלה, ביחד איתו גם השר גדי איזנקוט והשר חילי טרופר הגישו מכתבי התפטרות מממשלת החירום למזכירות הממשלה. גנץ עם שורשים חזקים, שירות צבאי מרשים, השכלה נרחבת, אהבה לכדורגל ומשפחה מחויבת לחברה, הוא משלב מנהיגות עם אנושיות והומור ייחודי.
כמה אתם באמת מכירים את בני גנץ? בואו נבדוק:
1. מסע חינוכי מגוון: גנץ למד בבית הספר הממלכתי דתי "שפיר" ובישיבה התיכונית "אור עציון", ולאחר מכן עבר ללמוד בפנימיית "הכפר הירוק". המסלול החינוכי שלו שילב ידע דתי, מדעי וחברתי, ויצר בסיס למי שאנו מכירים היום.
2. לא תמיד היה העיפרון הכי חד: בני גנץ לא תמיד היה תלמיד מצטיין. בתקופת לימודיו בכפר הירוק, הוא חילק את זמנו בין העבודה ברפת לבין פינת העישון, ולעיתים אף ברח לחוף הים במקום להיות בשיעורים. בכיתה י', לאחר שקיבל שבעה ציונים שליליים, עמד גנץ בפני סכנת סילוק מבית הספר. עם זאת, בזכות המעורבות החברתית המשמעותית שלו בוועדות השונות והתערבותה של המחנכת שלו, רן חייקה, הצליח להישאר במוסד החינוכי.
3. ניסיון עסקי עם נפילות: לאחר תפקיד הרמטכ"ל, ניסה גנץ את מזלו בעולם העסקי והפך ליו"ר חברת היי-טק. למרות שהחברה פשטה רגל כעבור שלוש שנים, גנץ לא ויתר והמשיך לפרויקטים נוספים, כמו כן גם לפוליטיקה.
4. השכלה נרחבת ומגוונת: לגנץ יש שני תארים ראשונים, תואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני בניהול משאבים לאומיים מהאוניברסיטה לביטחון לאומי בארה"ב.
5. אהבה לכדורגל: גנץ הוא אוהד נלהב של הפועל פתח תקווה בכדורגל.
עובדת בונוס וטיפ קטן עם הומור: לבני גנץ יש טיפ יוצא דופן לערבוב קפה – להשתמש במשקפיים במקום כפית. הוא עושה זאת כבר שנים ומתחייב שזה עובד מצוין.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רמת אמינות - יאיר והתאויוט ערוץ-14, ביביזם (ל"ת)
    הלך עלינו 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    האמת זה בני שלא הכרנו.....ברח בזמן מלחמה (ל"ת)
    מוטי 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    חחח (ל"ת)
    לא חידש שום דבר... 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור