TOP 5

חובת צפייה: אלו חמש הסדרות המדוברות ביותר בישראל

אביב הגיע ופסח הלך, נטפליקס מפרסם את רשימת הסדרות המובילות בישראל. הרשימה שמה באור הזרקורים סדרה ישראלית כי הרי פה אנו חיים, בנוסף יש סדרה אחת שלו מוכנה לרדת מהרשימה שבוע אחר שבוע. אלו 5 הסדרות המובילות בנטפליקס בשבוע שחלף
מערכת ice |  4
סדרות נטפליקס (צילום shutterstock, Netflix)
נטפליקס או דינסני+, זו שאלה שגם חזרה על עצמה לאחר שנטפליקס סגרה את האפשרות לשיתוף סיסמא בין מכשירים שונים. מי שכרגע מחזיק בנטפליקס מכיר את פלטפורמת הסטרימינג היטב, כאשר היא ממשיכה להציע מגוון של תכנים המותאמים לטעמם של הצופים הישראלים. רשימת דירוג חמש הסדרות המובילות השבוע מציגה שילוב של דרמה, מתח ונרטיבים תרבותיים. הדירוגים מבוססים על הפעלת סטרימינג ומשך צפייה, מה שמוביל אותנו לסדרות הפופולריות ביותר ברחבי הארץ.
ההרכב של השבוע כולל מערך דינמי של סדרות שנעות מדרמות מכל הלב ועד מותחנים אינטנסיביים. הסדרות הללו לא רק מדגישות את האיכות שהן מביאות למסך אלא גם מראה לנו באמת מי הוא הקהל הישראלי ומה הוא אוהב.
חמש הסדרות המובילות בנטפליקס השבוע:
1. באש ובמים 
- סדרה ישראלית בכיכובם של חנן סביון וגיא אמיר לאחרונה נכנסה לטבלאות, הסדרה הזו עוקבת אחר שני החברים הכי טובים מירושלים שאחרי שקיבלו חדשות מטרידות, מחליטים לנקות את דעתם בנסיעה ספונטנית למשחק כדורגל בקרקוב. זהו מסע של חברות וגילוי מול החיים הבלתי צפויים.
2. אייל קטן - גם הוא חדש השבוע, מותחן פסיכולוגי זה עוסק בקומיקאי כושל שמבצע מעשה אדיב לאישה פגיעה, רק כדי למצוא את עצמו מושא לאובססיה החונקת שלה שמאיימת להפיל את החיים של שניהם יחדיו. אחת הסדרות המדוברות השבוע, אם לא צפיתם אין סיבה שזה לא יקרה כבר היום.
 
3. התורה הכתובה: סיפורו של משה - בשבוע הרביעי שלה ברציפות ברשימת המובילים, הלא חג הפסח ליווה אותנו בחודש האחרון ואכן אין כמו להיזכר בסיפור העובר מדור לדור בצורה כה מונגשת לקהל הרחב. דוקו-דרמה זו מאירה לצופים את חייו יוצאי הדופן של משה, ושוזרת תובנות של תיאולוגים והיסטוריונים לתוך נרטיב החוקר את מנהיגותו ונבואתו.
4. ליל אמצע הקיץ - חוזרת לשבוע שני ברציפות, סדרה זו מפרטת את המאמצים של קרינה לארגן מפגש משפחתי מסורתי של אמצע הקיץ. מה שמתחיל כאירוע חגיגי מתגלה עד מהרה לאסון כאשר סודות חבויים מזמן מתגלים, ומובילים לגילויים דרמטיים.
5. הג'נטלמנים - אם לא צפיתם, שבו מול המסך ותחזיקו חזק כי הדרה הזאת כבר בשבוע השביעי שלה ברציפות בסדרות המובילות בישראל. הסדרה המרתקת הזו עוקבת אחר אדי, אריסטוקרט שיורש אחוזה משפחתית, רק כדי לגלות שהיא כוללת אימפריית קנאביס ענקית שבעלי העניין שלה לא מוכנים לוותר על השליטה בה.
הבחירות השבוע בנטפליקס ממחישות את הנוכחות החזקה של הישראלים בעיקר בדרמה, וכוללת סדרות שנעות בין מסעות אישיים אינטימיים לנרטיבים היסטוריים רחבי היקף. כל סדרה ברשימה משכה את תשומת הלב של הצופים באמצעות סיפור משכנע ונקודות מבט ייחודיות. הרשימה השבוע כוללת סדרות חובה, מי שפספס זה הזמן לבחור סדרה ולהדביק את הקצב לפני שהטרנד יחלוף ותגיע הסדרה החדשה שתשגע את הישראלים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ריפלי ממש מומלצת (ל"ת)
    אסנת 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    מה עם שוגון?!
    רומן 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שוגון אחת הסדרות הטובות שנראו על המסך בשנים האחרונות. לדעתי יש לה מקום בחמשת הראשונים אם לא בראש הרשימה!
    סגור
  • 2.
    באש ובמים סדרה גרועה
    יעל 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למרות שאני אוהבת את הסרטים של חנן וגיא, הפעם לא הצליח להם. המשחק של שניהם לא אמיתי, מאולץ ולא נעים לצפייה.
    סגור
  • 1.
    למה לא תוסיפו את השם גם באנגלית
    מיכה 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חלק ניכר מהמשתמשים בארץ עובדים עם ממשק אנגלי. תרגום שמות הסדרות הוא לא תמיד מילולי.
    סגור