TOP 5

גל גדות מפתיעה: העובדות שלא ידעתם על השחקנית ההוליוודית

גל גדות, הידועה בעולם כוונדר וומן האיקונית, הפכה לשם דבר, הודות לנוכחות המגנטית שלה ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", בסרטי הסולו שלה וב"ליגת הצדק". חוץ מאור הזרקורים יש הרבה על גל גדות שלא כולם מכירים
מערכת ice | 
גל גדות (צילום Mithoron)
בעוד מעריצים רבים עשויים לחשוב שעלייתה של גדות לתהילה הייתה מהירה, המסע שלה באור הזרקורים משתרע על פני עשור לפני שהיא עיטרה את המסך הגדול כנסיכת האמזונס. כילידת ישראל, המסע האמנותי של גדות החל ב-12 שנות ריקוד היפ-הופ וג'אז, שהגיעו לשיא בניצחון בלתי צפוי בתחרות מיס ישראל ב-2004 - מאמץ מהנה שהזניק אותה במפתיע לתחרות מיס יוניברס באותה השנה.

נקפוץ קדימה ל-2024, השווי הנקי של גדות מרשים ועומד על 40 מיליון דולר, נתון שלא רק משקף את הצלחתה מול המצלמה אלא גם מראה את התמורה לעבודה הקשה. בהיותה הפנים של רבלון והופעתה בפרסומות של מותגי יוקרה כמו גוצ'י ויגואר, יחד עם היוזמות העסקיות שלה עם בעלה, ג'רון ורסאנו, כולל חברת הפקות משלהם, תורם משמעותית לעושרה, כל שחקן צריך גיבוי הכנסות שמדובר בתחום הפכפך כמו הקולנוע. גל גדות מוכיחה לנו שאפשר להיות וונדר וומן גם בחיים האמיתיים, בנוסף להיותה שחקנית הוליוודית היא גם אמא ל-4 ילדים.
עם זאת, מעבר להישגיה המתועדים היטב, ישנם היבטים בחייה של גדות שעשויים להפתיע אפילו את מעריציה הגדולים ביותר:
1. ממדריכת כושר קרבי לכוכבת קולנוע: לפני שהאירה את המסך, גדות שירתה שנתיים כמדריכת כושר קרבי בצה"ל, לחלוטין ניתן לראות לאורך כל סרטי האקשן בה השתתפה ושהניסיון בתחום התחיל עוד בצעירותה.
2. מלכת יופי עם מטרה: הזכייה בתואר מיס ישראל לשנת 2004 לא הייתה רק ניצחון טקסי עבור גדות, זה היה הכרטיס שלה לייצג את המדינה על הבמה העולמית בתחרות מיס יוניברס. דלת שפתחה לה קשרים אל מול התעשייה העולמית.
3. מבצעת פעלולים מופלאה: גדות היא לא רק זוהר, היא מעשית עם התפקידים שלה, ביצעה בעצמה את הפעלולים שלה בתור ג'יזל ב"מהיר ועצבני 6", ומוכיחה את המסירות והיכולות הפיזיות שלה גם במטח סרטי האקשן שהגיעו לאחר מכן.
4. וונדר וומן פורצת דרך: גדות בולטת כשחקנית השלישית, והלא אמריקאית הראשונה, שמגלמת את וונדר וומן, והצטרפה לשורותיהן של קאתי לי קרוסבי ולינדה קרטר בהחיית הדמות האיקונית הזו.
5. טרנספורמציה של גיבורי על: על תפקידה כוונדר וומן, גדות עברה מהפך פיזי משמעותי, והוסיפה 17 קילוגרמים של שרירים באמצעות אימונים קפדניים בקונג פו, קיקבוקסינג, לחימת חרבות וג'וג'יטסו, מה שמדגיש את מחויבותה לאותנטיות בפרופיל הדמות שלה.
המסע של גל גדות מחובבת ריקוד בישראל לכוכבת על מוכרת בעולם היא עדות לגיוון, כוח ומסירות בלתי מעורערת למלאכתה.
גל גדות עם הילדה שרק נולדה והרביעית מסך ילדיה:
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה