עסקי ספורט

איתי לוי רכש קבוצת כדורגל וחושף: יתאחד עם אייל גולן?

הזמר שלקח את המושכות במכבי שעריים מליגה א', דיבר על האפשרות שיתחבר להפועל מרמורק של הזמר: " איחוד זה תמיד דבר טוב וביחד טובים השניים מן האחד. אנחנו חברים והכל בסדר. יש לו את הקבוצה שלו ולנו את הקבוצה שלנו, אני מאוד מאמין שהכי טוב ביחד"
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום יוטיוב/ כאן 11)
אחרי שרכש את מכבי שעריים והפך לאיש החזק במועדון מליגה א', איתי לוי שרוצה להצעיד את הקבוצה מרחובות לעתיד ורוד מספר מה הוא צופה שיקרה בעתיד וגם מדבר על היריבה העירונית הפועל מרמורק של אייל גולן והאם איחוד בין הקבוצות אפשרי?
בראיון לגידי ליפקין באתר ONE הוא סיפר: "”קודם כל נכנסתי לקבוצה ממקום מאוד אותנטי ומאוד ערכי, ישבתי על המספרים וכל מני דברים, על הניהול ובתקווה גדולה להגדיל את הקופה של הקבוצה, להכניס משב רוח רענן בכל המחלקות. כספים וכל המסביב, אני לא חושב שצריך לדבר על זה כרגע, קודם כל להחזיר את הכבוד למועדון כמו שאומרים ונעשה את זה בזהירות, בחכמה, בניהול ובאסטרטגיה ונקווה שיהיה בסדר”.

מה יהיה התפקיד הרשמי שלו: "”בעלים זה משהו גדול, אני כרגע נכנס בייעוץ, בכל מה שמסביב, אתה רוצה לקרוא לזה יו”ר, תקרא לזה איך שאתה רוצה. יש את המנכ”ל שכבר הרבה שנים מחזיק את המועדון, אני משאיר לו את המקום שלו. אני בהחלטות מלמעלה, במה שצריך בדבר הגדול הזה. אנחנו בתקווה בעזרת השם נגדיל את הקופה, כן. יש איזה כמה ספונסרים, יש את עיריית רחובות, אבל זה לא מספיק. צריך להגדיל את הקופה, אני מאמין שאנחנו נגייס כמה ספונסרים טובים. אבל שוב, הניהול זה הדבר הכי חשוב בעולם. זה המורל, זה להחזיר את החיות לקבוצה, לשפץ מה שצריך שם, כמובן בקבלת החלטות של כולם".
איחוד אפשרי עם הפועל מרמורק של אייל גולן: "הוא אוהד את מרמורק, אני אוהד את שעריים, ‘באנו מאותו הכפר’. זה כיף, אני חושב שזה טריגר, זה חשוב, אחד מכיר את השני, זה יכול להיות מגניב. למרות שהפועל מרמורק ניצחו אותנו, אז קודם כל מזל טוב ענק. בעזרת השם. מה שצריך לקרות יקרה, וברגע שהדברים ישבו על השולחן, כמובן שאנחנו לא נקבל שום החלטה על דעות עצמנו. אבל איחוד זה תמיד דבר טוב וביחד טובים השניים מן האחד. אנחנו חברים והכל בסדר. יש לו את הקבוצה שלו ולנו את הקבוצה שלנו, אני מאוד מאמין שהכי טוב ביחד. אבל אתה יודע, שעריים זה הנשמה שלנו ואנחנו צריכים לעשות לה הרבה כבוד”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה