תקשורת ומדיה

אייל גולן משתף: "לראות את עזה נחרבת אחת ולתמיד"

מלחמת חרבות ברזל פגעה בענף הבידור וההופעות בישראל, ואמנים רבים נאלצו לבטל את סיבובי ההופעות שלהם. אייל גולן התייחס למצב בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, וכתב: "אם לומר את האמת אני הכי מתגעגע לבמות, לשיר לכם וביחד אתכם"
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אריה לייב אברמס)
המלחמה המתמשכת בין ישראל לחמאס פגעה בתחומים רבים, ביניהם גם בעולם הבידור וההופעות הישראלי אשר נפגע במיוחד. אמנים רבים נאלצו להקפיא או לבטל את סיבובי ההופעות שלהם, ביניהם גם אחד הזמרים האהובים בישראל, אייל גולן, שמפרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בנושא, וכותב: "יכול להבטיח לכם שכשזה יקרה, זו תהיה חגיגת ניצחון".
גולן שיתף את עוקביו בתחושות שלו:  "אם לומר את האמת אני הכי מתגעגע לבמות, לשיר לכם וביחד אתכם". עוד הוא הוסיף: "אני קורא את כל ההודעות שלכם ויודע שאתם מחכים לזה לא פחות ממני, אבל אני מרגיש שזה עוד לא הזמן. אני יכול רק להבטיח לכם שכשזה יקרה, זו תהיה חגיגת ניצחון אחת גדולה כמו שלא חגגנו מעולם".
 
 
בהמשך הזמר כתב כי הוא מייחל לראות את החטופים חוזרים לעם ישראל, לבתיהם, ולמשפחות היקרות אשר מחכות להם. הוא גם כמובן התייחס ללחימה וכתב: "לראות את החיילים הגיבורים שלנו חוזרים ואת עזה נחרבת אחת ולתמיד. עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק השמדה מוחלטת של חומשים בעזה תביא לנו ביטחון (ל"ת)
    שעזה תיחרב 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור