עסקי ספורט

רונאלדו מסתבך: חוטף תביעה בגין פעילות לא חוקית בבורסת קריפטו

תביעה ייצוגית הוגשה נגד כריסטיאנו רונאלדו, זאת בטענה שהכוכב קידם מסחר בניירות ערך לא רשומים בבורסת הקריפטו - הביננס קוין, עמה שיתף פעולה ואף השיק מטבע NFT
מערכת ice |  1
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו)
כריסטיאנו רונאלדו, הכוכב אולי הגדול ביותר בעולם הכדורגל, שמשחק כיום בערב הסעודית, מסתבך ובגדול. היום (רביעי) כלי תקשורת ברחבי העולם מדווחים כי הוגשה תביעה ייצוגית נגד הכוכב הפורטוגלי.
התביעה הייצוגית הוגשה נגד רונאלדו, זאת בטענה שהוא קידם מסחר בניירות ערך לא רשומים בבורסת הקריפטו - הביננס קוין. על פי כתב האישום שהוגש לאחרונה לבית המשפט המחוזי בפלורידה, ארצות הברית, עולה כי רונאלדו קידם, סייע והשתתף באופן פעיל בהצעה ובמכירה של ניירות ערך לא רשומים בתיאום עם בורסת הקריפטו ביננס.
כזכור, לפני כחצי שנה, רונאלדו נכנס לשיתוף פעולה עם בורסת הקריפטו ביננס, בסגרתה השיק הכוכב קולקציית NFT. הבורסה הודיעה אז כי היא מתכוונת "להשיק שיתוף פעולה רב שנתי עם כוכב הכדורגל כדי לקרב מעריצי כדורגל ברחבי העולם לעולמות ה- web 3 ו- NFT" . 
קולקציית ה-NFT הייחודית של רונאלדו יצאה לאור לאחרונה, והיצירות עוצבו בעזרתו של הכדורגלן. עדיין לא פורסם הסכום שירוויח רונאלדו מהשת"פ. רונאלדו מחזיק בחשבון האינסטגרם  כמות עוקבים עצומה של 460 מיליון עוקבים.
בעת ההכרזה פרסם רונאלדו סרטון באינסטגרם בו הוא מודיע על שיתוף הפעולה: "יחד עם Binance אנו מתכננים לשנות את עולם ה-NFT ולקחת את החיבור בין כדורגל ל-NFT לשלב הבא", אמר אז. כעת, נראה ששיתוף הפעולה הזה עולה על שרטון אחרי התביעה הייצוגית שהוגשה נגד הכוכב
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסתבך? למה... כי הוגשה תביעה?
    דוד זמבורה 06/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי תעבדו על היסוחים שלכם במקום למכור כותרות צהובות
    סגור