קריפטו

רונאלדו נכנס לתחום הקריפטו ומשיק NFT חדש

בשיתוף פעולה עם בורסת הקריפטו Binance ישיק כוכב הכדורגל הענק קולקציית NFT שתעוצב בעזרתו: "לקחת את החיבור בין כדורגל לNFT לשלב הבא"
מערכת ice | 
רונאלדו נכנס לתחום הקריפטו ומשיק NFT חדש (צילום freepik, cristiano barni /Shutterstock)
אגדת הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו ישתף פעולה לראשונה עם Binance, בורסת הקריפטו העולמית, להשקת קולקציית NFT. הבורסה הודיעה כי היא מתכוונת "להשיק שיתוף פעולה רב שנתי עם כוכב הכדורגל כדי לקרב מעריצי כדורגל ברחבי העולם לעולמות ה- web 3 ו- NFT" . קולקציית ה-NFT הייחודית של רונאלדו תצא לאור בקרוב, והיצירות יעוצבו בעזרתו של הכדורגלן. עדיין לא פורסם הסכום שירוויח  רונאלדו מהשת"פ.
רונאלדו מחזיק בחשבון האינסטגרם  כמות עוקבים עצומה של 460 מיליון עוקבים. בעת ההכרזה פרסם רונאלדו סרטון באינסטגרם בו הוא מודיע על שיתוף הפעולה: "יחד עם Binance אנו מתכננים לשנות את עולם ה NFT ולקחת את החיבור בין כדורגל ל-NFT לשלב הבא", אמר.
שינוי בסנטימנט המשקיעים כלפי נכסים מסוכנים הובילה לצניחת מטבעות קריפטוגרפיים, כולל ביטקוין, ו-NFT, שהתפוצצה בפופולריות בשנה שעברה.
 
חברות קריפטו מסתמכות על שותפויות ספורט בניסיון להפוך למיינסטרים. בשנה שעברה, Crypto.com חתמה על עסקה של 700 מיליון דולר לשינוי שם הסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס לאצטדיון Crypto.com, בעוד שבורסת הקריפטו FTX Trading Ltd מכרה נתח לקוורטרבק של ליגת הפוטבול הלאומית ע"ש השחקן טום בריידי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה