עסקי ספורט

יעקב שחר נפרד בכאב: "גיבור ישראל, מורשתו תשמש אותנו"

נשיא ובעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, במכתב מיוחד לזכרו של אוהד הקבוצה, סא"ל סלמאן חבקה ז"ל, שנפל בקרב בעזה: "גיבור ישראל. תנוחמו בזיכרונות הטובים ומהכבוד הגדול שהביא למשפחה ולעדה ולמדינת ישראל"
תום נחום |  2
יעקב שחר (צילום קובי גדוען לעמ)
הכניסה הקרקעית של כוחות צה"ל לעזה גובה קורבנות רבים נוספים, כשהיום (ראשון) זהו יומה ה-31 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שישראל מנהלת בעזה. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו מאז פרצה מתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר. חרף שחרורן של 5 חטופות, כ-242 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, בעוד צה"ל, לצערנו, ממשיך לשלם מחיר כבד בדמות לוחמי צה"ל שנפלו בקרבות בתוך רצועת עזה, אחד מהם, הוא סא"ל סלמאן חבקה ז"ל, מפקד גדוד 53 של חטיבה 188, שנפל בקרב.
כעת, נחשף מכתבו של בעלי מכבי חיפה, איש העסקים יעקב שחר, שכתב לזכרו של חבקה, שהיה אוהד הקבוצה: "מכבי חיפה גאה שסלמאן היה אוהד שלנו. המורשת שלו כמפקד וכגיבור ישראל יכולה לשמש את כל מאמני הקבוצות שלנו בשיעורי המוטיבציה לצעירים ולבוגרים. תנוחמו בזיכרונות הטובים ומהכבוד הגדול שהביא למשפחה ולעדה ולמדינת ישראל. יעקב שחר, נשיא מועדון הכדורגל מכבי חיפה".

סא"ל סלמאן חבקה ז"ל, מפקד גדוד 53 של חטיבה 188, נהרג בקרבות הקשים ברצועת עזה. חבקה הוא הקצין הבכיר ביותר שנהרג מתחילת הכניסה הקרקעית. סלמאן, מהכפר הדרוזי יאנוח ג'ת, הותיר אחריו אישה וילד בן שנתיים.
במהלך היתקלות עם מחבלים הסתער תוך חירוף נפש עם הטנק שלו במהלך חיפוי ללוחמי גולני ונהרג במקום. סלמאן הגיע לדרום במהלך יום שבת ה-7 באוקטובר, והיה הראשון שנכנס לקרבות עם מחבלים בקיבוץ בארי, וחיסל עשרות מהם. בשבוע שעבר תושבי הכפר ערכו ארוחה לכבודו, לקראת התרחבות התמרון הקרקעי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יעקב שחר תתעורר אתה יהודי
    דן 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אם אתה כל כך מזדהה אדון יעקב שחר תעיף לאלתר את המח בל הראשי שיש לך בקבוצה תומך הטרור ושנוא אוהדי מכבי חיפה
    סגור
  • 1.
    אנחנו עם ישראל כולל העדה איבדנו אדם לתפארת המדינה
    אבי 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גיבור ישראל יש להוסיף את עוד מספר קצינים וחיילים שנפלו על הגנת המולדת בכדיי שאנחנו החיים נוכל להמשיך לחיות עם בנינו ונכדינו ונינינו יהי זיכרם ברוך וחקוק בהיסטוריית האומה
    סגור