עסקי ספורט

מכבי חיפה פורשת מאירופה: המועדון פנה לאופ"א בהודעה דרמטית

מכבי חיפה הודיעה לאופ"א על החלטתה לפרוש מהשתתפות בליגת האלופות לנוער על רקע מלחמת 'חרבות ברזל': "המצב של הקבוצה, עליה נמנים גם חיילים המשרתים את המדינה בעת קשה זו ולא מעט אנשי צוות שנרתמו למאמץ המלחמתי, אינו מאפשר לקבוצה לצאת ולהתחרות בחו"ל במסגרת זו"
תום נחום | 
שחקני מכבי חיפה (צילום טוויטר)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה ליומה העשירי, כאשר נכון לשעה זו אושר כי נרצחו לפחות 1,400 ישראלים, בעוד על פי דובר צה"ל נמסרה הודעה ללא פחות מ-199 משפחות של ישראלים שנחטפו ונלקחו כשבויים לרצועת עזה, כאשר רבים מוגדרים עדיין, גם היום (שני) כנעדרים ולא פחות מ-3,700 נפצעו במסגרת מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשבת שעברה, משחקי נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה כאמור נדחו, אך במקביל, מכבי חיפה הודיעה היום (שני) כי החליטה לפרוש מליגת האלופות לנוער.
כידוע, הירוקים נפרדו לפני כשבועיים בתוצאה 1:1 מספרטה פראג הצ'כית במשחק הראשון מבין שניים שנערך בצ'כיה, בעוד משחק הגומלין היה אמור להיערך בארץ בעוד תשעה ימים, אך כאמור, הירוקים הודיעו היום לאופ"א (איגוד התאחדויות הכדורגל האירופאיות) על החלטתם לפרוש מהתחרות.

מנכ"ל מכבי חיפה, איציק עובדיה, התייחס להחלטה במכתבו לאופ"א כך: "המועדון, בתמיכת ההתאחדות לכדורגל, מודיע כי בעקבות מצב המלחמה בישראל, עלינו להפסיק את ההשתתפות של קבוצת הנוער בליגת האלופות לנוער. החלטה זו אינה באה בקלות שכן הספורט וההישגיות חשובות מאוד בעיקר בייצוג הקבוצה והמדינה באירופה, אך המצב של הקבוצה, עליה נמנים גם חיילים המשרתים את המדינה בעת קשה זו ולא מעט אנשי צוות שנרתמו למאמץ המלחמתי, אינו מאפשר לקבוצה לצאת ולהתחרות בחו"ל במסגרת זו. אנו מאוד גאים על השתתפותה של קבוצת הנוער, אלופת המדינה, במפעלים האירופיים ובייצוג המועדון ומדינת ישראל, אך בעת הזו ישנם דברים החשובים בהרבה מכדורגל. אנו מקווים שנחזור במהרה להתחרות במפעל, כבר בעונה הבאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה