עסקי ספורט

יעקב שחר בדרך לאקזיט נוסף? "מכבי חיפה דורשת 3 מיליון אירו"

מכבי חיפה תאבד את מחמוד ג'אבר? רובין קאזאן הרוסית הגישה שתי הצעות רשמיות לקבוצתו של יעקב שחר, השנייה בהן על סך 1.2 מיליון אירו, אך הירוקים סירבו בתוקף ודרשו 3 מיליון אירו, מה שגרם לרוסים לסגת מהעסקה
מערכת ice | 
יעקב שחר (צילום קובי גדוען לעמ)
מכבי חיפה איבדה הקיץ שניים מהכוכבים הגדולים ביותר של הקבוצה בשנים האחרונות - עומר אצילי, שעבר לקבוצת אל עין מאיחוד האמירויות תמורת 2.5 מיליון אירו, ואת מוחמד אבו פאני שעבר לפרנצווארוש, אלופת הונגריה, תמורת 1.5 מיליון אירו, ועל פי דיווחים ברוסיה, היא לא הייתה רחוקה מלאבד כוכב נוסף של הקבוצה - הקשר מחמוד ג'אבר.
על פי דיווח ב"גזאטה", רובין קאזאן התעניינה בקשרה של מכבי חיפה, מחמוד ג'אבר, וכבר הגישה הצעה עבורו בסכום של מיליון אירו, אך נדחתה. הסיבה לכך היא שהירוקים בבעלותו של יעקב שחר דרשו עבורו לא פחות מ-3 מיליון אירו, מה שגרם לרוסים לסגת מהעסקה.
תחילה, כך על פי הדיווח, הרוסים העלו את ההצעה ל-1.2 מיליון אירו, אך כאן זה נגמר אחרי שהבינו שחיפה ככל הנראה לא מעוניינת כלל לשחרר את השחקן ולאבד עוד בורג משמעותי בקבוצה. בדיווח נכתב כי: "מכבי חיפה רצתה לקבל 3 מיליון יורו תמורת ג'אבר, ולא הייתה מוכנה להתפשר בכלל. כל סכום שלא הוצע לה, פשוט לא התאים לה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה