עסקי ספורט

ישראל על הרגליים: מעל 1,000 רצים במחווה למען החטופים בעזה

המלחמה הנוכחית הביאה עמה מחוות מרגשות ושונות עבור החטופים שעדיין מוחזקים בידי חמאס בעזה. בבוקר שבת האחרונה, אלפים רצו בנמל תל אביב למען החזרת החטופים. ראש המערך בוועד האולימפי: "זו אחווה שמושכת אותנו קדימה תמיד ובכל מצב"
מערכת ice | 
רצים למען החטופים (צילום הוועד האולימפי בישראל)

המלחמה הנוכחית מראה את הישראלי היפה בשיאו החל מתרומות מזון וציוד לחיילים שנמצאים בחזית ועד למחוות מרגשות החטופים המוחזקים בימים אלו בעזה על ידי חמאס.
אתמול בבוקר, יצאו אלפים מבתיהם אל כיוון נמל תל אביב משם התחילו את הריצה למען החטופים והחטופות ששוהים בעזה. בנוסף למחווה המרגשת, ניתנה אפשרות למשתתפים לתרום למטה המאבק ולקבל חולצה לתרומה עם מספרי חזה עם תמונות החטופים.

לצד ספורטאים אולימפיים שהשתתפו במחווה המרגשת, רצו בני משפחות החטופים ביניהם עומרי אלמוג שארבעה מבני משפחתו נחטפו מכפר עזה. עומרי סיפר על אחותו האהובה שמוחזקת בעזה יחד עם שלושת ילדיה: "אני חושב על חן אחותי, שהפכה לאלמנה, לאם שכולה והיא חטופה עם שלושה ילדים, בתוך הרצועה הזו, אני מנסה לשדר לה כוחות אבל הסיפור הזה הוא מעבר לכל דמיון. אני לא יודע מה היא יודעת, אני יודע שהיא לביאה".


ירדן הר לב, ראש מערך החינוך בוועד האולימפי: ״אנחנו נחרדים לגודל האסון שפקד משפחות רבות שיקיריהם שבויים בעזה. אנחנו מכירים את הכוח שלנו ביחד, של עולם הספורט. זו אחווה שמושכת אותנו קדימה תמיד ובכל מצב. הוועד האולימפי בישראל ביחד עם הספורטאיות והספורטאים ימשיכו לחבק, לתמוך ולחזק את המשפחות עד השבת כלל החטופים הביתה בשלום״.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה