עסקי ספורט

האפיפיור חושף במפתיע: זה הכדורגלן האהוב עלי בכל הזמנים

האפיפיור פרנציסקוס ידוע באהבתו לכדורגל ולשחקנים אגדיים כמו דייגו ארמנדו מראדונה, ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו. היום חשף האפיפיור בריאיון לכלי תקשורת איטלקי מיהו הגדול מכולם מבחינתו 
מערכת ice |  2
האפיפיור פרנקציסיוס (צילום ויקיפדיה)

כשהאפיפיור פרנציסקוס, חובב כדורגל גדול, חשף היום בריאיון בכלי תקשורת איטלקי כי לטעמו שחקן הכדורגל הגדול מכולם, שעובר את מסי, מרדאונה ורונאלדו הוא לא אחר מאשר הכדורגלן הברזילאי  פלה.
 

בריאיון לכלי תקשורת איטלקי הסביר האפיפיור על בחירתו בפלה כשחקן הכדורגל הטוב ביותר בכל הזמנים: "מבחינתי הטוב ביותר הוא פלה - הוא היה אדם עם לב גדול". עוד סיפר האפיפיור על הפעם ההיא בו פגש לראשונה את פלה: "נפגשתי עם פלה בטיסה, דיברנו, והוא התגלה בעיניי כאדם הומניטרי. גם מראדונה היה אחד הגדולים, אבל הוא כשל כאדם. הוא החליק למטה וכל מי שהעריץ אותו לא טרח לעזור לו. גם מסי היה גדול, ובכלל, כל השלושה היו גדולים, כל אחד והמומחיות שלו".
 


כזכור, פלה היה כדורגלן ברזילאי, ששיחק בעמדות החלוץ והקשר ההתקפי ונחשב על ידי רבים לכדורגלן הטוב ביותר בכל הזמנים. פלה נבחר ביחד עם דייגו מראדונה, ל"כדורגלן המאה של פיפ"א", על ידי אנשים מרחבי העולם במסגרת סקר שערכה פיפ"א ושיחק בברזיל משנות ה -50 עד שנות ה -70 של המאה ה - 20. 


 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ללא ספק הוא מבין טוב בכדורגל
    גבר גבר 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם מבחינתי פלה היה ועודנו הגדול מכולם.
    סגור
  • דווקא אותי זה מפתיע כי האפיפיור ארגנטנאי (ל"ת)
    מישהו 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור