עסקי ספורט

ליאו מסי בהישג היסטורי: זכה בפעם השמינית בכדור הזהב

ליאו מסי ממשיך לבסס את מעמדו כשחקן הכדורגל הגדול בהיסטוריה, אחרי שזכה בכדור הזהב בפעם השמינית בקריירה וניפץ מספר שיאים מטורפים
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ליאו מסי ממשיך לבסס את מעמדו כשחקן הכדורגל הגדול בהיסטוריה. אמש (שני) נערך טקס כדור הזהב השנתי של המגזין הנחשב "פראנס פוטבול", בו זכה הפרעוש אחרי קרב צמוד מול ארלינג הולאנד בפעם השמינית בקריירה בכדור הזהב.
הזכייה של מסי מגיעה בעקבות הזכייה המדהימה של הפרעוש יחד עם נבחרת ארגנטינה במונדיאל האחרון, כשהוא מוביל את הנבחרת לזכייה במונדיאל בקטאר לראשונה מאז שנת 1986 אחרי שכבש בטורניר לא פחות מ-7 שערים עליהם הוסיף עוד שלושה בישולים.
למעשה, ליאו מסי ממשיך לכתוב את ההיסטוריה של הכדורגל העולמי במו רגליו- ושבר כמה שיאים מטורפים הלילה. הוא זכה הכי הרבה פעמים בכדור הזהב כשהזכייה הלילה מצטרפת לזכיות בשנים 2009, 2010, 2011, 2012, 2015, 2019 ו-2021.
נוסף על כך, הפך מסי לשחקן הראשון שזוכה בכדור הזהב כשהוא משחק בקבוצה מחוץ לאירופה, הפך לשחקן הראשון מה-MLS ומאינטר מיאמי שזוכה בכדור הזהב, ליחיד אי פעם שזוכה בתואר היוקרתי בשלושה עשורים שונים והשחקן המבוגר ביותר אי פעם שזוכה בתואר, והראשון שיעשה זאת בגיל 36.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה