פרויקטים
מותגי היוקרה הגרמנים בלחץ – ויש להם סיבה טובה. מותג היוקרה הגדול בסין מרחיב את היצע הדגמים בישראל
מותג היוקרה שמשרת את נשיא סין ובכירי הממשל, מרחיב את היצע הדגמים בישראל: הונגצ'י מציגה את הדור החדש בקטגוריית היוקרה – עם רשימת אבזור שהיינו רגילים לראות רק בדגמי קצה, תג מחיר שמערער את השוק, והוכחה שטכנולוגיה וביצועים כבר לא חייבים להגיע רק מגרמניה
לאורך השנים האחרונות הציפו את כבישי ישראל עשרות מותגים חדשים, רובם מסין. חלקם נעלמו כפי שהופיעו, אך מאחורי אחד מהם יש סיפור אחר לגמרי – הונגצ'י, מותג היוקרה הגדול והמוביל בסין.
מנשיא סין לכבישי ישראל
הונגצ'י (HONGQI) נוסד אי שם ב-1958 כמותג היוקרה הרשמי של אחת המעצמות הגדולות בעולם, וזה שמשרת את בכירי הממשל ונשיא סין. הוא נחשב לאחד המותגים היוקרתיים והמוערכים ביותר בשוק הסיני ומהווה מתחרה ישיר ואגרסיבי למותגי היוקרה הגרמנים. המותג החל את דרכו בשוק הישראלי לפני מספר שנים עם ספינת הדגל – EHS9, וכעת מרחיב את היצע הדגמים עם תג מחיר שמטלטל את קטגוריית היוקרה.
הונגצ'י (HONGQI) נוסד אי שם ב-1958 כמותג היוקרה הרשמי של אחת המעצמות הגדולות בעולם, וזה שמשרת את בכירי הממשל ונשיא סין. הוא נחשב לאחד המותגים היוקרתיים והמוערכים ביותר בשוק הסיני ומהווה מתחרה ישיר ואגרסיבי למותגי היוקרה הגרמנים. המותג החל את דרכו בשוק הישראלי לפני מספר שנים עם ספינת הדגל – EHS9, וכעת מרחיב את היצע הדגמים עם תג מחיר שמטלטל את קטגוריית היוקרה.

ספינת הדגל – הונגצ'יEHS9 (צילום באדיבות סמלת)
סדרה 7 של הונגצ'י – העסקה הטובה ביותר בקטגוריית היוקרה?
בתחילת השנה השיק המותג בישראל את דגמי סדרה 7 בגרסאות SUV (EHS7) וגרסת סדאן ((EH7 המשווקות בארץ ב-3 רמות גימור. כבר בגרסת הכניסה תזכו לקבל רשימת אבזור עשירה מאוד, איכות חומרים יוצאת דופן, שלל טכנולוגיה ו-5 כוכבי בטיחות NCAP.
בתחילת השנה השיק המותג בישראל את דגמי סדרה 7 בגרסאות SUV (EHS7) וגרסת סדאן ((EH7 המשווקות בארץ ב-3 רמות גימור. כבר בגרסת הכניסה תזכו לקבל רשימת אבזור עשירה מאוד, איכות חומרים יוצאת דופן, שלל טכנולוגיה ו-5 כוכבי בטיחות NCAP.
סדרה 7 מהווה כרטיס כניסה לקטגוריית היוקרה עם תג מחיר שמתחיל ב-₪199,900 ועד קצת פחות מ-₪300,000 לגרסאות הקצה, בהן תקבלו מעל 600 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות, טווח נסיעה מהגבוהים בקטגוריה, מבשם ריח אוטומטי, מסאז' בכסאות ועוד...
למעשה, נראה כי אסטרטגיית החדירה של הונגצ'י לשוק מבוססת על אבזור של קטגוריה מעל ותמחור של קטגוריה מתחת – מה שיוצר VFM אמיתי והופך את סדרה 7 של הונגצ'י לאחת העסקאות המעניינות ביותר בקטגוריית הפרמיום-טק.

סדרה 7 – EHS7 ו-EH7 (צילום באדיבות סמלת)
נסיעת מבחן בלתי נשכחת
הקסם מתחיל כבר בביקור הראשון בתא הנוסעים שמרגיש כמו חללית או רכב מהעתיד. כאן, להבדיל ממה שאנחנו רגילים לראות ברכבי פרימיום-טק, אין מסך מרכזי אחד גדול אלא קוקפיט חכם ומרשים במיוחד. תא הנוסעים שקט באופן לא-הגיוני, ההגה מעוצב בצורה ספורטיבית, והלחיצה על דוושת ההאצה מזרימה כוח מיידי המנוע החשמלי היישר אל ארבעת הגלגלים (בגרסת הפרפרומנס) ומרגישה כמו המראה. מהר מאוד מבינים שמדובר בחוויה אחרת. המתלים מיישרים את הכביש, הטכנולוגיה עוטפת אותך מכל כיוון, והחוויה כולה מרגישה כמו דור חדש של רכבים.
הקסם מתחיל כבר בביקור הראשון בתא הנוסעים שמרגיש כמו חללית או רכב מהעתיד. כאן, להבדיל ממה שאנחנו רגילים לראות ברכבי פרימיום-טק, אין מסך מרכזי אחד גדול אלא קוקפיט חכם ומרשים במיוחד. תא הנוסעים שקט באופן לא-הגיוני, ההגה מעוצב בצורה ספורטיבית, והלחיצה על דוושת ההאצה מזרימה כוח מיידי המנוע החשמלי היישר אל ארבעת הגלגלים (בגרסת הפרפרומנס) ומרגישה כמו המראה. מהר מאוד מבינים שמדובר בחוויה אחרת. המתלים מיישרים את הכביש, הטכנולוגיה עוטפת אותך מכל כיוון, והחוויה כולה מרגישה כמו דור חדש של רכבים.

קוקפיט סדרה 7 (התמונה להמחשה בלבד. צילום באדיבות סמלת)
בתחילת 2026 צפוי המותג להשיק את דגם EHS5, שיהיה מעט קטן יותר מאחיו הגדול EHS7, וצפוי להתחרות בלב אחת הקטגוריות העמוסות ביותר בשוק הרכב – SUV D. הדגם החדש צפוי גם הוא להיות מאובזר בכל טוב, ויציע יחידת הנעה חשמלית עוצמתית וטווחי נסיעה מהגבוהים בקטגוריה.
סדרה 5 – EHS5 (צילום באדיבות סמלת)
(בשיתוף סמלת)


