עסקי ספורט

מכבי תל אביב למען הדרום: זו התמיכה של הספוסנר הראשי של הקבוצה

השחקנים ביחד עם טיקה הצ'יטה הקמע של הקבוצה, הגיעו לכפר המכבייה ברמת גן, לפעילות עם המפונים משדרות, אשקלון ונתיב העשרה. הפעילות של פלייטיקה היום מצטרפת להירתמות הכוללת של החברה לעזור לעובדיה, משפחותיהם, תושבי הדרום והחיילים
מערכת ice | 
מכבי ופלייטיקה למען העוטף (צילום מכבי תל אביב)
שחקני וצוות המאמנים של מכבי Playtika תל אביב הגיעו היום (11.10) לתמוך ולעודד את ילדי עוטף עזה ובני משפחותיהם אשר פונו מבתיהם. השחקנים ביחד עם טיקה הצ'יטה הקמע של הקבוצה, הגיעו לכפר המכבייה ברמת גן, לפעילות עם המפונים משדרות, אשקלון ונתיב העשרה.
בכפר המכביה נכחו הקפטן ג’ון דיברתולומיאו ורומן סורקין, ששיחקו עם הילדים האמיצים וחילקו להם חתימות. גם בעלי המועדון, עו”ד שמעון מזרחי ואודי רקנאטי הגיעו כדי לקחת חלק. הילדים זכו לתדרוך של מאמני מחלקת הנוער ויצאו עם תיקים, כדורים ובובות באדיבות המחלקה וכן חבילות משחקים וחטיפים אשר נאספו ונתרמו על ידי חברת פלייטיקה. כל זאת במטרה להעניק להם חוויה חיובית בתקופה קשה זו.
הפעילות של פלייטיקה היום מצטרפת להירתמות הכוללת של החברה לעזור לעובדיה, משפחותיהם, תושבי הדרום והחיילים. החברה מעניקה מימון טיפול פסיכולוגי לכל עובד ועובדת המעוניינים וזקוקים לכך. בנוסף מאפשרת לקבל תמיכה נפשית וטיפול בחרדה עם פסיכותרפיסטית למבוגרים ותמיכה לילדים בלחץ וחרדה עם פסיכולוגית חינוכית. צוות ה wellbeing של החברה מרכז ומעביר מזון, ציוד פארמה והיגיינה וציוד בסיסי לעובדים שגויסו או בני משפחה שזקוקים לכך.
פלייטיקה מסייעת גם באירוח משפחות. החברה מרכזת בקשות של עובדים ועובדות שמעוניינים לארח משפחות מקו האש ותשא בהוצאות הכרוכות בכך (בכלל זה הסעות למשפחות המארחות, תספק צעצועים וספרים לילדים, עזרה כלכלית למשפחה המארחת). כמו כן החברה תרמה אפודים קרמיים באמצעות עמותת פעימת הלב. בנוסף, בימים אלו מנהלת מבצע לאיסוף תרומות במשרדי החברה עבור חיילים ותושבים בדרום הזקוקים לכך ותעביר אליהם את התרומות שיאספו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה