עסקי ספורט

אמבפה דחה את הצעת הענק הסעודית, ריאל מדריד בכוננות

אחרי שהצעת הענק מאל הילאל הסעודית על סך 300 מיליון אירו לפ.ס.ז' נחשפה, קיליאן אמבפה דחה הצעת שכר מפלצתית וחסרת תקדים של 700 מיליון אירו לעונה ואף סירב להיפגש עם נציגי המועדון הסעודי. על פי דיווחים בספרד, אימו פנתה לראשי ריאל מדריד והצהירה - תג המחיר שפ.ס.ז' תדרוש יעמוד על כ-250 מיליון אירו
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום אינסטגרם)
ריאל מדריד? מנצ'סטר יונייטד? ליברפול? הישארות בפ.ס.ז'? אחרי הפרסום המפתיע על הצעת הענק של אל הילאל הסעודית, שמוכנה לשלם סכום שיא והגישה הצעה היסטורית בגובה 300 מיליון אירו לפריז סן ז'רמן על הכוכב הצרפתי, מה שיהפוך אותו לשחקן היקר בהיסטוריה אם אכן יושלם המעבר, סאגת קיליאן אמבפה נמשכת, כאשר הצעת השכר יוצאת הדופן של הסעודים לכוכב הצרפתי בן ה-24, שמסרב לחדש את חוזהו בפריז סן ז'רמן, שלא רוצה לאבד אותו ללא תמורה בקיץ הבא עם סיום חוזהו במועדון ומעדיפה למכור אותו, נחשפת, ומדובר בהצעה יוצאת דופן בכל קנה מידה - 700 מיליון אירו לעונה, הצעה אותה דחה אמבפה על הסף ואף סירב בכלל להיפגש עם נציגי המועדון הסעודי בפריז, הסאגה שמסעירה את עולם הכדורגל נמשכת עם טוויסט נוסף.
על פי דיווחים שונים בתקשורת הספרדית, רגע אחרי שדחה את הצעת אל הילאל ואף לא הסכים לפגוש את נציגי המועדון הסעודי שהיו מוכנים לשלם לו את השכר הגבוה ביותר של שחקן כדורגל אי פעם - פי 3.5 מהשיא בו מחזיקים במשותף כעת על פי הדיווחים כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה עם שכר של 200 מיליון אירו לעונה, אימו של אמבפה פנתה בעצמה לנשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, והצהירה כי תג המחיר שפ.ס.ז' הציבה לכוכב עומד על כ-250 מיליון אירו, אם כי סביר להניח שהבלאנקוס, אם אכן ינסו לרכוש את אמבפה, ינסו לנצל את הלחץ של פ.ס.ז' לא לאבד אותו ללא תמורה בקיץ הבא ויציעו סכום נמוך משמעותית מהדרישה הראשונית של הצרפתים.

בחזרה להצעה הסעודית - אל הילאל, שכבר החתימה הקיץ את קשרה הפורטוגלי של וולבס, רובן נבש, בלמה הסנגלי של צ'לסי קאלידו קוליבאלי וקשרה הסרבי של לאציו, סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', הייתה מעוניינת לשבור עבור אמבפה את שיא ההעברות בהיסטוריה, שעומד עד כה על 222 מיליון אירו (עסקת העברת ניימאר מברצלונה לפ.ס.ז'), כאשר פריז סן ז'רמן כמובן קיבלה את ההצעה ופתוחה לרעיון למכור את הכוכב הצרפתי תמורת 300 מיליון אירו, כאשר השכר שהוצע לאמבפה עמד על לא פחות מ-700 מיליון אירו. 
 
רק לשם השוואה אגב, שכרו של כריסטיאנו רונאלדו, השחקן בעל השכר הגבוה ביותר כיום וכמו כן, גם בתולדות הכדורגל, עומד על 200 מיליון אירו לעונה בחוזה לשנתיים וחצי (בסך הכל 500 מיליון אירו לכל התקופה), כאשר ההצעה אותה קיבל אמבפה על פי הדיווחים גבוהה פי 3.5 לעומת השכר המטורף של רונאלדו באל נאסר, גם היא כמובן מהליגה הסעודית. אם אתם מעוניינים לדעת - אם בסופו של דבר ישנה את דעתו ויקבל את ההצעה, אמבפה ירוויח 58.33 מיליון אירו כל חודש, 13.3 מיליון כל שבוע, 1.9 מיליון כל יום, 79,900 אירו בכל שעה, 1,332 כל דקה ואם אתם מעוניינים לדעת, אמבפה ירוויח 22 אירו על כל שנייה בסעודיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה