עסקי ספורט

מסי מושפל? ברצלונה עקצה: "רצה לשחק בליגה עם פחות דרישות"

ליאו מסי החליט לחתום באינטר מיאמי מארה"ב ואכזב את ראשי מועדון ברצלונה שקיוו לראות אותו חוזר, ו"העליבו" אותו בהודעה רשמית. מסי עצמו נימק: "לא רציתי לחכות בגלל הצרות הכלכליות של ברצלונה"
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
אחריו שנכזבו תקוותיו של מועדון ברצלונה לראות את הכדורגלן הגדול בהיסטוריה שלו, ליאו מסי, חוזר ללבוש את מדי הקבוצה, החליט דובר המועדון לעקוץ את הכדורגלן.
בהודעה רשמית שפרסם המועדון נאמר: "חורחה מסי, אביו ונציגו של השחקן, הודיע לנשיא המועדון ג'ואן לאפורטה על החלטת השחקן להצטרף לאינטר מיאמי. זאת למרות שהוצגה לו הצעה מבארסה, בהתחשב ברצונם של ברצלונה ושל ליונל כאחד, שילבש שוב את מדי הקבוצה. הנשיא לאפורטה הבין וכיבד את ההחלטה של מסי לרצות להתחרות בליגה עם פחות דרישות, רחוק יותר מאור הזרקורים ומהלחץ שהוא נתון לו בשנים האחרונות. גם לאפורטה וגם חורחה מסי הסכימו לעבוד יחד כדי לקדם מחווה ראויה מצד אוהדי בארסה כדי להוקיר כדורגלן שהיה, הווה ותמיד יהיה אהוב על בארסה".

מסי עצמו נימק לעיתונים דיאריו ספורט ומונדו דפורטיבו את החלטתו: "קיבלתי את ההחלטה שאני נוסע למיאמי, החלטתי לעזוב את אירופה. נכון שהיו לי הצעות מקבוצה אירופית אחרת אבל אפילו לא חשבתי על זה כי באירופה, הרעיון שלי היה רק לנסוע לברצלונה. אחרי שזכיתי בגביע העולם ולא יכולתי ללכת לבארסה, הגיע הזמן ללכת ל-MLS כדי לחיות את הכדורגל בצורה אחרת וליהנות מחיי היום יום שלי יותר. ברור שעם אותה אחריות ורצון לנצח, ולעשות דברים היטב, אבל עם יותר רוגע.
 
"מאוד רציתי לחזור (לברצלונה), אבל אחרי שחוויתי את מה שחוויתי כשעזבתי, לא רציתי להיות שוב באותו מצב - לחכות לראות מה הולך לקרות. שמעתי שהם צריכים למכור שחקנים או להוריד משכורות של שחקנים והאמת היא שלא רציתי לעבור את זה, וגם לא לקחת אחריות על השגת משהו שקשור לכל זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה