עסקי ספורט

בעולם לא נרגעים: נבחרת ישראל ממשיכה להרשים במונדיאליטו

ביום חמישי הקרוב נבחרת ישראל תשחק בחצי גמר המונדיאליטו מול אורוגוואי. בינתיים, אתרי הספורט בעולם לא נרגעים מהתצוגה נגד ברזיל ושער הניצחון היפה של דור תורג'מן
מערכת ice | 
נבחרת ישראל (צילום טוויטר FOX SOCCER)
חגיגות עלייתה של נבחרת ישראל עד גיל 20 לחצי גמר המונדיאליטו עדיין בעיצומן וגם בעולם נרגעים. אתרי ספורט בולטים ברחבי העולם הופתעו מהדחתה של נבחרת ברזיל הפייבוריטית, תוך כדי עליונות של נבחרת ישראל במשחק והמחאות לא מפסיקות.
"ישראל הדיחה את ברזיל אחרי עוד סיום מייסר", נכתב באס הספרדי והוסיפו כי "אחרי ניצחונות בתוספת הזמן בשלב הבתים ובהארכה בשמינית הגמר, ישראל ניצחה בעוד משחק 'התקף לב'. הפעם היא עשתה זאת בהארכה נגד הפייבוריטית לזכייה".

גם בברזיל התייחסו לעליונותה המפתיעה של הנבחרת הישראלית ובגלובו כתבו "ישראל סיכנה שוב ושוב את השער של ברזיל, ולא נתנה לשחקני הקישור שלנו לנשום. לברזיל יש יכולות עדיפות מבחינת כדורגל נטו, אבל ישראל הראתה עליונות פיזית וניצלה את הטיפשות בהגנה הברזילאית". באתר הברזילאי לא שכחו להחמיא לגול הניצחון של דור תורג'מן וכתוב שהוא "השחקן הטוב ביותר בנבחרת הישראל והכריע את המשחק".
האליפות שנערכת בארגנטינה, יריבתה המרה של ברזיל, וגם שם לא שכחו לחגוג עם ישראל ולהחמיא לדור תורג'מן בקלארין המקומי – "דור תורג'מן עשה ברזיל לברזילאים. הביצוע המופלא שלו, כמו בז'וגו בוניטו הברזילאי, הצית חגיגות ישראליות אדירות".
ביום חמישי הקרוב הנבחרת הישראלית מקווה להמשיך עם החגיגות ושם תחכה לה משוכה לא פשוטה – אורוגוואי, שהדיחה ברבע הגמר את אחת הנבחרות המרשימות בטורניר, ארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה