עסקי ספורט

עכשיו זה רשמי: ליאו מסי בדרך לקבוצה חדשה

ליאו מסי עוזב באופן רשמי את פאריס סן ז'רמן, אחרי שמאמן הקבוצה, כריסטוף גאלטייה, אישר את העזיבה של הפרעוש: "הייתה לי זכות לאמן את השחקן הטוב ביותר בהיסטוריה של הכדורגל". אז מה הצעד הבא בקריירה של הכוכב?
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ליאו מסי ממשיך להיות השם המבוקש ביותר בכדורגל העולמי. אחרי שכבר היה ידוע שהוא יעזוב את פאריס סן ז'רמן, היום (חמישי) הגיעה החותמת הסופית אחרי שמאמן הקבוצה מעיר האורות, כריסטוף גאלטייה, אישר זאת באופן סופי, שליאו מסי יעזוב את הקבוצה בסיום העונה, אחרי שתי עונות במועדון.
מאמן פ.ס.ז', שעשוי בעצמו לעזוב בקרוב את הקבוצה, אישר את העזיבה של הפרעוש כאמור באופן סופי כשאמר: "הייתה לי זכות לאמן את השחקן הטוב ביותר בהיסטוריה של הכדורגל". ביום שבת הקרוב, מסי יעלה בפעם האחרונה לדשא בפריז, שכבר זכתה באליפות, למשחק מול קלרמונט הצנועה, למשחק האחרון של העונה, בסיומו הפרעוש ייפרד סופית מהקבוצה.
כזכור, היום דווח ב"ספורט" הספרדי כי אינטר מיאמי, קבוצתו של דייויד בקהאם שם הכוכב משמש כבעלים, שכבר נקשרה בעבר עם שמו של ליאו מסי, הגישה לו הצעה של 200 מיליון דולר בחוזה מפתה לארבע עונות.
על פי הדיווח, אם הפרעוש יסכים להצעה של אינטר מיאמי, הקבוצה האמריקאית שמשחקת בליגת ה-MLS המקומית תחתים את הפרעוש כשחקן חופשי, ואז תשאיל אותו לברצלונה, שתצטרך להשתתף בשכרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה