עסקי ספורט

ליאו מסי יגיע לברצלונה? ההצעה החדשה והמפתיעה נחשפת

ליאו מסי קיבל הצעה מאינטר מיאמי, קבוצתו של דיוויד בקהאם, לחוזה לארבע עונות תמורת 200 מיליון דולר לעונה. האמריקאים צפויים להשאיר אותו תחילה לברצלונה, וכל יסללו את דרכו לקאמבק מפואר
מערכת ice |  1
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ליאו מסי ממשיך להיות השם המבוקש ביותר בכדורגל העולמי. אחרי שבימים האחרונים עלו מספר דיווחים לפיהם הכוכב הגדול בדרך לקאמבק מפואר בברצלונה, לאחר שנרשמה התקדמות בין הצדדים, היום (חמישי) נחשפה הצעה חדשה ומפתיעה במיוחד שעשויה לטרוף את הקלפים ובאופן די הזוי אולי אף להביא בדרך היקפית את הפרעוש לבארסה.
ב"ספורט" הספרדי נטען כי אינטר מימאי, הקבוצה בבעלותו של כוכב העבר דיוויד בקהאם, שכבר נקשרה בעבר עם שמו של ליאו מסי, הגישה לו הצעה של 200 מיליון דולר בחוזה מפתה לארבע עונות.
על פי הדיווח, אם הפרעוש יסכים להצעה של אינטר מיאמי, הקבוצה האמריקאית שמשחקת בליגת ה-MLS המקומית תחתים את הפרעוש כשחקן חופשי, ואז תשאיל אותו לברצלונה, שתצטרך להשתתף בשכרו.
הסכומים שמוצעים לפרעוש נמוכים בהרבה מההצעות שקיבל מערב הסעודית, שכן קבוצת אל הילאל המקומית הציעה למסי חוזה מטורף על סך 600 מיליון אירו לעונה, בחוזה לשתי עונות. למרות זאת, נראה כי מסי מעדיף להמשיך לשחק באירופה, בטח בקבוצה שכל כך מזוהה איתו - ברצלונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ההצעה הכי טובה שיכל לקבל
    אללה מסי 06/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קדימה מסי, זה הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות: חוזה של 200 מיליון לארבע עונות וגם חזרה לברצלונה. יש יותר טוב מזה?
    סגור