עסקי ספורט

הכוכב של מכבי חיפה בדרך לעזוב: ירוויח פי 4 יותר

עומר אצילי בדרך הבטוחה לעזוב את מכבי חיפה, זאת לאחר שקבוצת אל עין מאיחוד האמירויות הגישה לירוקים הצעה על סך של 2 מיליון אירו עבור השחקן, שהיא למעשה סעיף השחרור שלו, ובנוסף על כך גם הציעה לו שכר של פי 4 יותר ממה שמרוויח כיום
מערכת ice | 
מכבי חיפה (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
מכבי חיפה רשמה עונה אדירה שהסתיימה לאחרונה עם תואר אליפות שלישי ברציפות ומתוק במיוחד, אחרי שהפכה לקבוצה הישראלית הראשונה שזוכה באליפות בשנה בה היא משתתפת בליגת האלופות.
מי שהיה האיש של הירוקים העונה הוא ללא כל צל של ספק עומר אצילי, שסיים עם למעלה מ-20 שערי ליגה וכבש את פסגות מלכי השערים של ליגת העל. אבל האם הכוכב הגדול של הירוקים יעזוב בקרוב את המועדון?
על פי שלל הדיווחים, שתי קבוצות פאר מאיחוד האמירויות, אל עין ושבאב אל אהלי, מעוניינות מאוד באצילי ומוכנות לשלם את סעיף השחרור של הכוכב בן ה-30 שעומד על שני מיליון אירו, כאשר עבור שחקן בגיל של אצילי מדובר בסכום גבוה במיוחד.
היום (שני) נודע כי ההצעות אכן רציניות, כאשר על פי דיווחים, קבוצת אל עין כבר הגישה לירוקים הצעה רשמית על סך של שני מיליון אירו, סעיף השחרור של החלוץ, ובנוסף על כך גם מציעה לשחקן חוזה שמוערך בפי ארבעה כסף יותר ממה שהוא מקבל היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה