עסקי ספורט

מכבי חיפה בהלם: הכוכב הגדול ביותר של הקבוצה בדרך החוצה?

עומר אצילי, הכוכב הגדול של מכבי חיפה ומלך שערי ליגת העל, עשוי לקבל הצעה חסרת תקדים משתי קבוצות פאר מאיחוד האמירויות, אל עין ושבאב אל אהלי, שצפויות לשלם את סכום דמי השחרור על סך 2 מיליון אירו לירוקים
מערכת ice |  2
מכבי חיפה (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
מכבי חיפה רשמה עונה אדירה שהסתיימה לאחרונה עם תואר אליפות שלישי ברציפות ומתוק במיוחד, אחרי שהפכה לקבוצה הישראלית הראשונה שזוכה באליפות בשנה בה היא משתתפת בליגת האלופות.
מי שהיה האיש של הירוקים העונה הוא ללא כל צל של ספק עומר אצילי, שסיים עם למעלה מ-20 שערי ליגה וכבש את פסגות מלכי השערים של ליגת העל. אבל האם הכוכב הגדול של הירוקים יעזוב בקרוב את המועדון?
על פי שלל הדיווחים, שתי קבוצות פאר מאיחוד האמירויות, אל עין ושבאב אל אהלי, מעוניינות מאוד באצילי ומוכנות לשלם את סעיף השחרור של הכוכב בן ה-30 שעומד על שני מיליון אירו, כאשר עבור שחקן בגיל של אצילי מדובר בסכום גבוה במיוחד.
נכון לרגע זה, קבוצתו של יעקב שחר עדיין לא קיבלה פנייה רשמית מאחת מהקבוצות האמירתיות, אך אם אכן אצילי יקבל בסופו של דבר פנייה, הוא עשוי לקבל שכר עתק בו הירוקים לא יצליחו לעמוד, ולמעשה כל שנותר להם הוא לנסות ולשכנע את הכוכב להישאר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מכבי חיפה
    יוני מגל 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מועדון גדול שכזה איננו יכול למנות כמאמן אדם משנכשל כמעט בכול מקום בו היה. אי לכך אצילי עושה נכון כאשר הוא בורח מהספינה המעורערת
    סגור
  • חיפה
    מכבי חיפה 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפה פחחחחחחחחחחחח
    סגור