עסקי ספורט

למען ילדים חולי סרטן: השבוע יתקיים מרוץ "גדול מהחיים"

מטרת המרוץ היא להגביר מודעות לצרכים הרגישים של ילדים החולים בסרטן ובני משפחותיהם, ולגייס תרומות להקמת גני חלומות ברחבי הארץ באמצעות עמותת גדולים מהחיים. המרוץ הוא מרוץ חברתי, פטור מדמי רישום והמשתתפים מוזמנים לתרום לפי רצונם
מערכת ice | 
מרוץ גדול מהחיים (צילום רומינה כהן)
נבחרת Tough Mudders למען גדולים מהחיים, בשיתוף בני ובנות מצווה של מושב משמרת בשרון, תקיים ביום שישי, 19 במאי, מרוץ שטח החברתי – מרוץ גדול מהחיים #2. מטרת המרוץ היא להגביר מודעות לצרכים הרגישים של ילדים החולים בסרטן ובני משפחותיהם, ולגייס תרומות להקמת גני חלומות ברחבי הארץ באמצעות עמותת גדולים מהחיים. המרוץ הוא מרוץ חברתי, פטור מדמי רישום והמשתתפים מוזמנים לתרום לפי רצונם.
המרוץ מציע שלושה מסלולי שטח בשדות המושב: 15 ק"מ, 10 ק"מ ו-2 ק"מ עממי למשפחות וילדים. הזינוקים ייערכו ב-6:15, 6:30 ו-7:30 בבוקר. לאורך המסלול יוצבו תחנות שמחות עם מים, יין, מוזיקה והפתעות נוספות. בסיום המרוץ ייערך הפנינג למכירת תוצרת חקלאית של חקלאים מהאזור, לרבות שמן זית תוצרת משק שני, גלידות בעבודת יד, תוצרת גלי דות, וכן תוצרת חקלאית של משק כרמי ועוד.
לדברי אלון כהן, קפטן נבחרת טאף מאדרס, מרוץ גדול מהחיים: "מרוץ גדול מהחיים אינו עוד מרוץ ומי שמשתתף בו גם ייהנה ממסלול שטח יפה בשדות שרון, מוזיקה, יין והפתעות נוספות לאורך התחנות בדרך וגם מהרגשת נתינה באמצעות תרומה שתועבר ישירות להקמת גני חלומות. השנה המרוץ כולל גם ייחוד נוסף – השתתפות פעילה של כל שכבת בני/ בנות מצווה של מושב משמרת, אשר ישתלבו בהפקת המרוץ, גם ירוצו וגם יבינו את המשמעות של נתינה ותרומה לחברה, לצד ערכים של ספורט ומצוינות. זהו פרויקט ייחודי שאנו מקווים לשמר גם בשנים הבאות".
נבחרת Tough Mudders למען גדולים מהחיים מורכבת רובה ככולה ממנהלים בכירים במגוון ענפים במשק. הנבחרת מתאמנת במשך כתשעה חודשים לאתגר המכשולים הקשוח Tough Mudder בבריטניה ובמקביל מגייסים חבריה חסויות ותרומות להקמת "גני חלומות" – גני ילדים טיפוליים-שיקומיים, חינוכיים, עבור ילדים חולים בסרטן שאינם יכולים ללכת לגן רגיל.
במהלך שמונה שנות פעילות הנבחרת, גייסו חבריה לדורות סכום של למעלה מ-11 מיליון שקל. לאחר הקמת גן חלומות בב"ש בחודש מאי 2021 – שמרבית המימון שלו מקורה בכספים שגייסה נבחרת Tough Mudders למען גדולים מהחיים – הכספים המגויסים במהלך שנת הקמפיין הנוכחית מיועדים להקמת גני חלומות נוספים בירושלים וחיפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה