עסקי ספורט

דרמה ענקית במכבי חיפה: המאמן ברק בכר בדרך לעזוב

דרמה ענקית במכבי חיפה: ברק בכר, המאמן המצליח שהוביל את המועדון לשתי אליפויות רצופות ולעלייה מרשימה לליגת האלופות, סיכם עקרונית בקבוצת הכוכב האדום בלגרד, אותה הדיחה מכבי חיפה בדרך לשלב הבתים של הצ'מפיונס
מערכת ice |  4
שחקני מכבי חיפה (צילום טוויטר)

דרמה ענקית במכבי חיפה: ברק בכר, המאמן המצליח שהוביל את המועדון לשתי אליפויות רצופות ולעלייה מרשימה לליגת האלופות, סיכם עקרונית בקבוצת הכוכב האדום בלגרד, אותה הדיחה מכבי חיפה בדרך לשלב הבתים של הצ'מפיונס. כך פורסם היום (רביעי) לראשונה באתר ONE.

על פי הדיווח,  אלופת סרביה מנהלת עם המאמן מו”מ בשבועות האחרונים ואף הנהלת הקבוצה הגיעה השבוע במיוחד לישראל, כאשר המשלחת כללה את בכירי המועדון ביניהם המנהל הטכני של המועדון מרקו פטרוביץ’ והסקאוט הבכיר מרקו מארין, שהיו בארץ בסדרת פגישות.
 


כידוע, בעקבות ההצלחה הגדולה שלו עם הקבוצה, בכר הפך למאמן מבוקש באירופה, כאשר קבוצות פאר כמו אולימפיאקוס ואנדרלכט בין היתר התעניינו בשרותיו. אגב , לבכר יש חוזה לעוד עונה במכבי חיפה, שם מאוד רוצים שהוא ימשיך לפחות לעוד עונה אחת, אך השאיפה שם היא להשאיר אותו אף ליותר זמן מכך. על פי הדיווח של ONE, בסביבתו של ברק בכר אומרים כל הזמן שהמאמן מרוכז כעת אך ורק בלהביא אליפות שלישית לירוקים.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה פרנסה עים כבוד לו הולכים למכולת (ל"ת)
    ביתרי 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בשורה טובה
    אאאא 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה רבה לך ברק בכר בדרכך החדשה אם זה נכון
    סגור
  • 1.
    אם כל כך חשובה לך האליפות...
    מומו 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה הטלת את הפצצה הזאת עכשיו לפני משחק העונה ,והפליאוף...
    סגור
  • פייר ניוז
    עוזי מרום 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נראה לי מסגנון הידיעה כי יש אמת בכתבה. לו הייתה הכתבה נכונה היה הכתב משיג תגובה של בכר ו/או שחר. המאמן הדגול לא היה עושה שגיאה של טירון ונותן לידיעה כזו להתפרסם ערב משחק האליפות נגד באר שבע .
    סגור