עסקי ספורט

ליאו מסי נגד כריסטיאנו רונאלדו: הדרישה המטורפת שלו נחשפת

ליאו מסי דורש מאל הילאל הסעודית חוזה של פי שלושה יותר ממה שמרוויח כריסטיאנו רונאלדו ביריבה המרה אל נאסר, כאשר מדובר על לא פחות מדרישה לחוזה של 600 מיליון אירו בעונה
מערכת ice |  1
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי)
ליאו מסי חווה שנה נהדרת מהחינה האישית אחרי שכיכב במונדיאל האחרון עם נבחרת ארגנטינה וזכה בגביע הנכסף לראשונה בקריירה שלו. גם בקבוצתו פאריס סן ז'רמן, ליאו מסי נראה מצוין, אך זה ממש לא מה שאפשר גם לומר על קבוצתו, ששוב הודחה בשמינית גמר ליגת האלופות ורשמה כישלון חרוץ.
כעת, נותר לראות מה יעלה בגורלו של ליאו מסי, הכוכב הגדול, שבעקבות הכישלונות בקבוצה מעיר האורות רוצה לעזור בתום העונה, זאת על פי דיווחים ברחבי היבשת. על פי דיווחים שונים, מסי מעוניין להמשיך ולשחק באירופה בעונה הבאה, אבל דיווח אחד ומסקרן במיוחד של העיתונאי חיימה אסטריין, טוען משהו אחר לחלוטין.
חיימה אסטריין חשף בתוכנית הטלוויזיה הפופולרית הספרדית, ‘אל צ’ירינגיטו’, כי הפרעוש יהיה מוכן לשחק בליגה הסעודית אל ורק אם ירוויח יותר מכריסטיאנו רונאלדו. ומדובר על הרבה מאוד כסף. העיתונאי טוען שאביו של כוכב פ.ס.ז’, חורחה, דורש מאל הילאל, היריבה המרה של אל נאסר, לא פחות מ-600 מיליון אירו לעונה, כאשר כידועף, רונאלדו מרוויח באזור ה-200 מיליון אירו לעונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוהדי בני-סחנין מסוכנים
    ברק בכר 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בני2סחנין חייבת לשחק מישחקי בית מחוץ לסחנין בגלל שערבים הם אנשים מפחידים שעשו בלאגן לאוהדי מכבי נתניה וזרקו אבנים על אישה ותינוק אוהדת הפועל חיפה שבאה עם בעלה והתינוק למשחק בדוחא
    סגור