עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו נחשף: זה הסעיף הסודי בחוזה של הכוכב

כריסטיאנו רונאלדו החתים את ת כל עובדיו ובני משפחתו על חוזה סודיות מיוחד, בו סעיף שמבטיח - אף אחד חוץ מסביבתו הקרובה שיותר של הפורטוגלי לא יידע כלום על חייו האישיים: "איסור לספר על כל פרט מחייו האישיים לפרק זמן של 70 שנה אחרי מותו"
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו באל נאסר (צילום אל נאסר)
כריסטיאנו רונאלדו הוא ללא כל צדק של ספק אחד הכדורגלנים הגדולים ביותר בהיסטוריה. הכוכב הגדול, שעבר לאחרונה לקבוצת אל נאסר הסעודית, כבר נמצא בשלהי הקריירה שלו ולא רחוק היום בו הוא יפרוש.
בינתיים, בתקשורת הערבית דווח כי הפנומן החתים לכאורה את כל עובדיו ובני משפחתו על חוזה סודיות מיוחד, כולל סעיף יוצא דופן שמבטיח - אף אחד חוץ מסביבתו הקרובה שיותר של הפורטוגלי לא יידע כלום על חייו האישיים.
לפי הסעיף המיוחד, כל אחד מעשרות עובדיו במלון "ארבע העונות" בריאד ובני משפחתו (כולל אישתו וחמשת ילדיו) מחויב בדבר הבא: "איסור לספר על כל פרט מחייו האישיים של כריסטיאנו רונאלדו לפרק זמן של 70 שנה אחרי מותו, או של קרוב משפחתו האחרון".
על פי הדיווחים בערב הסעודית, כריסטיאנו רונאלדו גם חיזק לאחרונה את מערך האבטחה האישי שלו כשחתם על חוזה עם התאומים סרחיו וז'ורז'ה ראמלרו, שהיו חלק מהכוחות המיוחדים של צבא פורטוגל, כשהם אף לחמו באפגניסטן בעבר לצד צבא ארצות הברית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה