עסקי ספורט

אירוע דקירה וחשד לדריסה במשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים

שעות לפני המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה, קבוצת אוהדים שקבעה מראש להתקוטט אכן פתחה באירוע אלים במסגרתו התרחשה דקירה ואפילו ישנו חשד לאירוע דריסה
מערכת ice | 
אוהדי מכבי חיפה (צילום מכבי חיפה)
אמש נרשם מקרה אלימות נוסף בין אוהדי כדורגל והפעם לצערנו הוא היה קיצוני מהרגיל. שעות ספורות לפני המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה באצטדיון סמי עופר אוהדים משתי הקבוצות נכנסו לקטטה אלימה, שבהלכה התרחש אירוע דקירה ואפילו ישנו חשש לאירוע דריסה.
לפי הערכות המשטרה הצדדים קבעו להיפגש לפני המשחק עבור הקטטה. אחד הפצועים הוא קטין בן 17 שהורחק מהמשחקים, אשר נמצא באחזקתו גם סכין. עם זאת, כרגע ישנה חקירה שבודקת אם באמת היה אירוע דריסה כפי שדיווחו הנוכחים.
כוחות המשטרה עצרו שני אוהדים עקב זריקת אבן והחזקת חפצים נוספים ואוהד נוסף שהיה מורחק עקב מקרה קודם. אוהד נוסף הורחק החל מהמשחק אמש ל-60 ימים ממשחקי מכבי חיפה.
עימות נוסף התרחש גם בתום המשחק, הפעם בין אוהדי בית"ר למשטרה. במסגרת אירוע זה עוכבו לחקירה כ-18 אוהדים וחלקם אף עתידים לעמוד בפני שופט. במהלך המשחק המשטרה עצרה 21 אוהדים עקב החזקת כלי תקיפה וזריקת חפצים למגרש.
במסגרת החקירה של האירוע המרכזי המשטרה מתכננת לבצע מעצרים נוספים. עד כה לא דווח על פצועים בינוני או קשה עקב אירוע הדקירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה