עסקי ספורט

מנור סולומון מטריף את אנגליה: בכמה נמכרה החולצה החתומה שלו?

מנור סולומון ממשיך להטריף את אנגליה ואחרי שכבש שער שלישי בשלושת המשחקים האחרונים במדי פולהאם, החולצה החתומה שלו נמכרה ב-200 ליש"ט, כאשר שאר החולצות עדיין זמינות באתר הקבוצה
מערכת ice | 
מנור סולומון (צילום האתר הרשמי של שחטאר דונייצק)
מנור סולומון, כוכב הכדורגל הישראלי, מטריף בשבועות האחרונים את אנגליה, אחרי שכבש שלושה שערים רצופים בשלושה משחקים והפך לשחקן הישראלי הראשון שעושה זאת מאז רוני רוזנטל האגדי שעשה זאת עם ליברפול בפרמייר ליג, הליגה הטובה ביותר בעולם.
שלשום (שישי) סולומון עלה כמחליף במדי פולהאם כשקבוצתו הייתה בפיגור 1:0 מול וולבס, אך שער מרהיב של הקשר הישראלי קבע 1:1 בסיום והציל את קבוצתו מהפסד. זו כאמור לא הפעם האחרונה שסולומון עושה זאת, אחרי שבמשחק הקודם כבש שער דרמטי מול ברייטון בדקה ה-88 שקבע 0:1 חשוב מאוד לקבוצתו בסיום, כשבמשחק הקודם לזה הוא כבש את אחד השערים בניצחון קבוצתו על נוטינגהאם פורסט. 
בסיום המשחק הקבוצה העמידה למכירה פומבית חולצות חתומות של מספר שחקנים, וזו של סולומון הייתה הראשונה שנחטפה על ידי האוהדים. הישראלי שהבקיע שער נפלא חתם בתחתית החולצה עם המספר 11, כאשר שלושה אנשים שונים הציעו עליה 150, 175 ו-200 ליש”ט והיא נמכרה תמורת 200 ליש”ט. אגב, כמעט כל שאר החולצות עדיין זמינות למכירה באתר של פולהאם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה